Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گلکسی S20 و Note 20 دومین نسخه بتای One UI 4 را دریافت کردند.

1400/09/03

سامسونگ در حال حاضر یکی از سریع ترین و قابل اعتمادترین شرکت هایی است که بروزرسانی های اصلی اندروید را ارائه می کند. این برند در ابتدا به‌روزرسانی‌هایی را برای دستگاه‌های پرچمدار ارائه می‌کند، اما اکثر دستگاه‌های میان‌رده آن نیز پس از چند ماه آن‌ها را دریافت می‌کنند. این شرکت اکنون بر روی آوردن گوشی‌های هوشمند خود به جدیدترین نسخه اندروید 12 متمرکز شده است که پوسته One UI 4 را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد. سری Galaxy S21، Z Fold3 و Z Flip3 به زودی یک به‌روزرسانی پایدار دریافت خواهند کرد. اکنون دستگاه‌های گلکسی اس 20 و نوت 20 وارد بازار شده‌اند ایالات متحده همچنین در تست بتا One UI 4 شرکت می کنند.

جالب اینجاست که هفته گذشته در بریتانیا، سامسونگ شروع به عرضه نسخه بتای One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 برای سری گلکسی نوت 20 کرد. این به روز رسانی در حال حاضر در نهایت برای دستگاه های آنلاک گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده منتشر می شود. برخی از کاربران سری گلکسی اس 20 نیز هفته گذشته نسخه بتای One UI 4.0 را در ایالات متحده دریافت کردند، اما این شرکت هنوز "رسما" برنامه بتا را برای خط پرچمدار 2020 خود در این کشور راه اندازی نکرده است.

برنامه One UI 4.0 beta به آرامی اجرا می شود، اما طبق معمول، می توانید باگ هایی را در این بیلدهای اولیه پیدا کنید. برای عضویت در برنامه کافیست روی بنر برنامه One UI Beta در برنامه Samsung Members کلیک کنید. در حال حاضر، سامسونگ برای دستگاه های گلکسی اس 20، اس 20 پلاس، اس 20 اولترا، نوت 20 و نوت 20 اولترا برای هر دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون اجازه به روز رسانی را می دهد.

One UI 4 از لحاظ ظاهری، امنیت و حریم خصوصی تغییراتی داشته است. این به روز رسانی برای رفع مشکل نرخ تازه سازی، خطاهای انتقال سریع فایل‌ها و خطاهای مربوط به استفاده از کیف یا کاور کلاسوری سامسونگ است. همچنین میتوانید انتظار بهبود در کل رابط کاربری و جستجوی بهتر در اپلیکیشن Messages را داشته باشید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی