Close
جستجو

ساندبار منحنی J7591 سامسونگ

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

14,000,000 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

دستگاهی مناسب و عالی برای تلویزیون منحنی شما

این ساندبار با داشتن سطحی فلزی و زیبا و صدایی فراگیر و متمایز که لذت تماشا را به اوج می‌رساند، در کنار تلویزیون سامسونگ قرار می گیرد و منحنی زیبای آن را نمایان‌تر می‌سازد*.

دستگاهی مناسب و عالی برای تلویزیون منحنی شما

*مدل‌های J7591R با تلویزیون‌های SUHD/UHD در اندازه‌های 55 تا 65 اینچ و از سری 6 به بعد سازگار است.

بگذارید صدای فراگیر شما را احاطه کند

با بلندگوهایی که صدا را از کنار پخش می‌کنند، حس غنی‌تر از صدای سه‌بعدی و فراگیر را تجربه کنید. این بلندگوها که به طور هدفمند در دو انتهای ساندبار و به سمت بیرون قرار گرفته‌اند، با انتشار صدا تا فواصلی دور از تلویزیون، سالن را از صدا پر می‌کنند.

بگذارید صدای فراگیر شما را احاطه کند

صدای واضح از 8 بلندگوی داخلی

این ساندبار با 8 بلندگوی مجزا که هرکدام آمپلی‌فایر مخصوص خود را دارند، طوری طراحی شده که صدای دقیق و واضحی را تولید کنند. پیکربندی و تنظیم سطح بلندگوها در آزمایشگاه صوتی سامسونگ مهندسی و انجام شده است.

صدای واضح از 8 بلندگوی داخلی

ایجاد صدای فراگیر واقعی بدون نیاز به سیم

صدای فراگیر را در زمان دلخواه به آسانی بگسترانید. برای داشتن یک سیستم کامل، کافی است دو دستگاه Wireless Audio 360 را از عقب به ساندبار وصل کنید تا به بهترین جلوه صوتی دست یابید. نیازی به هیچ سیم اضافی نیست.

ایجاد صدای فراگیر واقعی بدون نیاز به سیم

پخش جریان موسیقی به سهولت و به صورت بی‌سیم

این ساندبار شما را قادر می‌سازد که با استفاده از اپلیکیشن مالتی‌روم سامسونگ، از تعداد گوناگونی سرویس پخش جریانی موسیقی با سهولت و کیفیت بالا برخوردار شوید.

پخش جریان موسیقی به سهولت و به صورت بی‌سیم

*ارائه‌کنندگان خدمات اشتراک پخش آنلاین موسیقی در «اپلیکیشن مالتی‌روم سامسونگ» ممکن است بسته به مناطق مختلف متفاوت باشند.

استفاده از TV SoundConnect برای اتصال ‌لوازم جانبی

TV SoundConnect به شما کمک می‌کند سیستم سرگرمی خانگی‌تان را به آسانی و بدون نیاز به سیم‌های دست و پاگیر به تلویزیون* خود متصل کنید. آنگاه می‌توانید بی‌درنگ کلیه محتواهایتان را با صدایی واضح‌تر و تأثیرگذارتر پخش کنید و از آن لذت ببرید.

استفاده از TV SoundConnect برای اتصال ‌لوازم جانبی

*فقط روی تلویزیون‌های منتخب سامسونگ موجود است

تمامی آهنگ‌ها در دستان شما

آهنگ‌هایتان را با پخش‌کننده کوچکی که در پایین صفحه خانه وجود دارد بی‌درنگ بیابید و مدیریت کنید. می‌توانید به ویژگی‌های اصلی همچون «آهنگ در حال پخش»، فهرست بلندگوها، تنظیمات و جستجوی جامع دسترسی سریع پیدا کنید. حتی به سرویس‌های مختلف پخش آنلاین نیز دسترسی سریع و آسان خواهید داشت.

تمامی آهنگ‌ها در دستان شما

کنترل بی‌وقفه، مدیریت بی‌دردسر

سرگرمی باید راحت و جذاب باشد. اکنون می‌توانید فقط با کشیدن انگشت روی صفحه بین موسیقی خود پیمایش کنید. همچنین می‌توانید تمامی بلندگوهای متصل خود را مدیریت کنید و میزان صدای آنها را یکجا تغییر دهید.

کنترل بی‌وقفه، مدیریت بی‌دردسر

صدایی فراگیر از گستره ای بسیار بزرگتر برای شنونده

ویژگی «گسترش صدای فراگیر» فضای شنود را از طرفین و بالا گسترده‌تر می‌کند؛ بنابراین، واقعی‌تر شنیده می‌شود و مستقیماً از صفحه نمایش به گوش می‌رسد. اکنون می‌توانید از صدایی عالی با جلوه‌های واقعاً فراگیر و سه‌بعدی لذت ببرید.

صدای فراگیر برتر از جایگاه‌های شنود با گستره وسیع‌تر

شیوه‌ای راحت و جذاب برای کنترل موسیقی

با اپلیکیشن مالتی‌روم روی تلفن همراه و ساعت هوشمند اتان، بیشترین بهره را از راه‌اندازی سیستم صوتی مالتی‌روم داشته باشید. گردانه لمسی ساعت هوشمند اتان دسترسی به آهنگ‌های شما و کنترل آنها را باز هم آسان‌تر می‌سازد.

* اپلیکیشن مالتی‌روم سامسونگ برای سیستم‌عامل‌های Android و iOS موجود است.

شیوه‌ای راحت و جذاب برای کنترل موسیقی

Bluetooth® Power On

اکنون این قابلیت را دارید که پس از روشن کردن سیستم صوتی خود، آن را از طریق Bluetooth با تلفن هوشمندتان کنترل نمایید. پس از جفت‌سازی اولیه، می‌توانید دستگاه مورد نظرتان را به سرعت بیابید، آن را فعال نمایید و موسیقی‌تان را به صورت جریانی پخش کنید.

Bluetooth® Power On

حس واقعیت با صدای HD

با صدای HD که واقعی بودنش شما را به حیرت وا می‌دارد، صدایی را احساس کنید که در اوج هیجانات آن غرق شوید. این سیستم با استفاده از نمونه‌برداری 192 کیلوهرتز / 24 بیتی، کیفیت و غنای صدای اصلی را حفظ می‌کند.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

مشخصات محصول
نام تجاری محصولJ7591
ورودی AUXدارد
ورودی USBدارد
بلوتوثدارد
ورودی HDMIدارد
خروجی HDMIدارد
ورودی اپتیکالدارد
اتصال بیسیم به تلویزیوندارد
اتصال بیسیم به ساب ووفردارد
صدای فراگیردارد
صدای HDدارد
آمپلی فایر تیوب خالی از هوادارد
آمپلی فایر کریستالی پلاسدارد
تعدادکانالهای خروجی صدا4 به 1
قدرت ساب ووفر320 وات
قدرت خروجی صدا4 به 1
مدت گارانتی18 ماه
شرکت گارانتی کنندهسام سرویس
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*