Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ قابلیت های Galaxy Watch4 را برای ساعت های قدیمی‌تر مبتنی‌بر تایزن منتشر کرد

1400/08/26

سامسونگ بروزرسانی جدید و غافلگیرکننده‌ای را برای Galaxy Watch، Galaxy Watch Active، Galaxy Watch Active 2 و Galaxy Watch 3 اعلام کرده است؛ ویژگی های کلیدی این بروزرسانی شامل تشخیص سقوط پیشرفته، چالش گروهی به روز شده و نزدیک به ده ها فیس واچ جدید است.

می‌توانید به‌روزرسانی جدید را در برنامه Galaxy Wearable در تلفن خود بررسی کنید.

به گزارش androidcentral سامسونگ از انتشار به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 برای بهترین گوشی‌های اندرویدی خود خبر داد. این شرکت همچنین بروزرسانی جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر گلکسی خود با برخی از ویژگی‌های سری Galaxy Watch 4 با سیستم عامل Wear OS منتشر کرده است.

گلکسی واچ اکتیو ۲ و گلکسی واچ ۳ اکنون می‌تواند سقوط را حتی در حالت کاهش توانایی حفظ تعادل دربرابر توانایی ایستادن فرد به حالت ایستاده را تشخیص دهد. هنگامی که ساعت سقوط را تشخیص دهد، اعلان SOS (قابلیت پیام اضطراری) به مخاطبان از‌پیش‌‌انتخاب‌شده ارسال می‌شود.

سامسونگ با این آپدیت قابلیت Group Challenge را نیز به روز کرده است. کاربران اکنون می توانند دوستان یا اعضای خانواده خود را به یک چالش دعوت کنند تا به عنوان یک تیم کار کنند یا با یکدیگر رقابت کنند. همچنین ده واچ فیس دیگر نیز وجود دارد که برای اولین بار با گلکسی واچ 4 عرضه شد.

به‌گفته‌ی سامسونگ، برخی از واچ‌فیس‌های جدید «برای این طراحی شده‌اند تا امکان شخصی سازی بیشتری برای کاربران فراهم سازد». کاربران می توانند بین پس زمینه های مختلف و رنگ های متن به سادگی با ضربه زدن بر روی این واچ‌فیس‌ها یکی را انتخاب کنند. واچ‌فیس‌ حیوانات نیز به شما این امکان را می دهد از میان موجودات متحرک رنگارنگ مانند میمون، خرگوش، گوسفند یا گربه انتخاب کنید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی