Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ فروش یخچال های Family Hub را در اروپا آغاز نمود

1395/06/13

سامسونگ فروش یخچال های Family Hub مجهز به نمایشگر 21

اینچی را در اروپا آغاز نمود

 

سامسونگ ابتدای امسال در نمایشگاه CES 2016، از یک یخچال جدید به نام Family Hub پرده برداری کرد که به دلیل اینکه یک نمایشگر بزرگ 21 اینچی بر روی در آن نصب شده با یخچال های معمولی بسیار متفاوت است.

حدود چهار ماه پیش یخچال Family Hub با برچسب قیمت بسیار سنگین که از 5.600  دلار شروع می شد در ایالت متحده عرضه شد.

طی کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ که در مراسم IFA 2016 برگزار شده بود، این شرکت اعلام نمود قصد دارد تا این یخچال ها را روانه بازار فروش لوازم خانگی سامسونگ در اروپا کند.

یخچال Family Hub به لطف نمایشگر لمسی 21 اینچی با کیفیت فول اچ دی قابلیت هایی را پیش روی شما می گذارد که هیچ گاه از یک یخچال انتظار نداشته اید. نمایشگر آن یک تخت سفید تعاملی را ارائه می دهد که اعضای خانواده به واسطه آن می توانند یادداشت، تقویم روز، تصاویر و نوشته های ترسیمی خود را در آن به اشتراک بگذارند.

می توان محتوای مورد نظر را مستقیما و یا از راه دور به کمک اسمارت فون یا تبلت بر روی نمایشگر این یخچال آپلود نمود و اپلیکیشن خرید آنلاین نیز برای سفارش مواد غذایی در این یخچال اجرا می شود.

همچنین سامسونگ در نظر دارد تا با درگاه های سایت فروش آنلاین مواد غذایی در اروپا از جمله Eataly، Supermercato24 و coop@home  همکاری کند.

از طریق اپلیکیشن Club des Chefs، امکان آشپزی با کمک راهنمایی های یک سرآشپز مجازی را برای شما فراهم می کند.  این اپلیکیشن نکات ریز و فوت از طریق متن و ویدیوهایی بهترین کارشناسان آشپزی دنیا را بر روی نمایشگر یخچال نشان می دهد.

سامسونگ هنوز جزییات قیمت این یخچال ها که قرار است در اروپا خرید و فروش شود را اعلام نکرده اما به طور حتم قیمت ارزانی نخواهد داشت.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی