Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ سری گلکسی S22 را احتمالاً 20 بهمن معرفی خواهد کرد

1400/11/02

کمپانی سامسونگ برای معرفی سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی گلکسی S22 در حال آماده شدن است. قبل از این گزارش شده بود که سامسونگ گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا را در هشتم فوریه معرفی خواهد کرد اما امروز یکی از فاش‌کنندگان مورد اطمینان خبرهای فناوری، اعلام کرد که این کمپانی سری گلکسی اس ۲۲ را در نهم فوریه رونمایی می‌کند.

به گزارش وب‌سایت wccftech، رندرها و مشخصات گلکسی اس 22 اولترا به عنوان غول پرچم‌دار بعدی سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. افشاگری به‌نام Ice Universe تا‌ کنون جزئیات زیادی در‌ مورد سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ منتشر کرده و اکنون در حساب ویبو خود اعلام کرده که غول فناوری کره‌ی جنوبی در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲ از نسل جدید پرچم‌داران خود رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود خانواده گلکسی اس 22 حداقل در سه مدل روانه‌ی بازار شود که قدرتمندترین آن‌ها گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود. مدل اس ۲۲ اولترا به‌‌ احتمال زیاد از قلم اس‌پن که همیشه یکی از قابلیت‌های جذاب سری نوت سامسونگ بوده است پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ در سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار سری اس از نمایشگر امولد LTPO که از نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد گلکسی اس ۲۲ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی