Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ سرویس پخش Hbb TV را به حالت متن باز تغییر داد

1395/07/01

سامسونگ سرویس پخش شبکه HbbTV تلویزیون خود را برای تغییر

توسعه دهندگان بازمی گذارد

 

سامسونگ امروز اعلام نمود سرویس پخش تلویزیون ترکیبی سامسونگ قرار است به صورت متن بازعرضه شود تا این امکان را برای توسعه دهندگان متفرقه فراهم کنند تا آن را از طریق جستجوی کوتاه HbbPlayer بر روی انجمن توسعه دهندگان متن باز پیدا کنند.

این اقدام سامسونگ شبکه های تلویزیونی و توسعه دهندگان برنامه هایی که درصدد ایجاد برنامه های HbbTV هستند را قادر می سازد تا آن ها را مورد آزمایش واعتبار سنجی قرار دهند که قابل اجرا بر روی هر تلویزیونی خواهد بود که با HbbTV 1.5 است.

میونگ یو معاون بخش سمعی بصری سامسونگ الکترونیکس می گوید: " امیدواریم شبکه HbbTV از این فرصت به نحو احسن استفاده نموده با کمک HbbPlayer، اپلیکیشن HbbTV را توسعه و تحت آزمایش و بررسی قرار دهد تا سیستم HbbTV  را یکپارچگی و قدرت ببخشد.

غول فناوری کره ای از شبکه HbbTV بعنوان یک نوآوری در سطح جهانی یاد می کند که با هدف هماهنگی و ارائه سرویس های سرگرمی از طریق تلویزیون های متصل، ست آپ باکس و دستگاه های چند نمایشگر ایجاد شده است. توسعه دهندگان اپلیکیشن ها اغلب در برآورده ساختن شرایط مورد نیاز تلویزیون HBB TV ناتوان بودند، در حالیکه عده ای دیگر با تولید اپلیکیشن پخش رسانه های  HbbTV به دشواری برخوردند. حالا راه حل جدید سامسونگ هر دو مسئله را در بر می گیرد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی