Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ روزانه میلیونها دلار صرف انجام پروژه های R&D می کند

1395/06/14

سامسونگ روزانه میلیون ها دلار صرف انجام

پروژه های R&D می کند

 

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی اش در نمایشگاه IFA 2016  از اعداد و ارقام شگفت آوری صحبت به میان آورد. قصد سامسونگ از مطرح کردن این مسئله نشان دادن میزان تعهد خود به بخش تحقیق و توسعه بود. شاید نکته ظریفی که سامسونگ در اینجا بدان اشاره می کند باهدف از میان بردن تصورات نادرست درباره این شرکت است تا ثابت کند سامسونگ صرفا شرکتی نیست که از دیگران کپی برداری کند و از خود چیزی نداشته باشد.

اگر میانگین روزانه از کل مبلغی که به صورت سالیانه صرف انجام پروژه های تحقیق و توسعه می شود را محاسبه کنید، در ازای هر روز چیزی در حدود 30 میلیون یورو می شود.

از آنجایی که تمرکز نمایشگاه IFA حول محور بازارهای اروپایی است، سامسونگ همچنین با ارائه آمار و ارقامی موقعیت قدرتمند خود را در این بازار پر سود ده به معرض نمایش درآورد. غول فناوری کره ای همچنین اظهار داشت بیش از 100 میلیون نفر در سراسر اروپا از محصولات سامسونگی استفاده می کنند این رقم یعنی از هر 10 خانواده در اروپا دست کم 7 خانواده اسمارت فون های سامسونگی در اختیار دارند. وی در ادامه افزود از هر 3 خانواده یکی از آن ها مسابقات قهرمانی و بازی های المپیک یورو 2016 را در تلویزیون های Samsung TV تماشا کرده اند.

این اعداد و ارقام خبر از رقم خوردن آینده روشن سامسونگ در اروپا می دهد؛ به همین دلیل سامسونگ با معرفی محصولات جدید و اقدام به گسترش همکاری ها با شرکت های دیگر تجربه های جدیدی را برای مشتریان این بازار سود ده به ارمغان بیاورد. 

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی