Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ در فکر گسترش سرویسTV Plus در جهان است

1395/06/13

سرویس سامسونگ TV Plus وارد اروپا و ایالت متحده شد

 

سامسونگ اخیرا در مراسم IFA 2016 در برلین پلت فرم محتوای Smart Hub خود را معرفی کرد. این شرکت همچنین از شکل گیری یک همکاری برای تولید محتوای HDR خبر داد که مشتریان را قادر می سازد تا پتانسیل واقعی تلویزیون های اس یو اچ دی خود را با بهره گیری از فناوری کوانتوم دات دریابند. غول فناوری کره ای همچنین از برنامه خود برای گسترش خدمات Samsung TV Plus خبر داد.

سرویس Samsung TV Plus  برای اولین بار ده ماه پیش راه اندازی شد و سامسونگ آن را بعنوان اولین و تنها شبکه تلویزیونی مجازی دنیا معرفی نمود. . این سرویس که روی تلویزیون‌های هوشمند قابل استفاده است، این امکان را برای کاربران فراهم می کند  تا در هنگام پخش ویدیوهای مختلف همانند شبکه‌ های تلویزیونی معمولی، جستجو نموده و دربین شبکه ‌های پخش کننده ‌ی ویدیو حرکت کنند.

غول فناوری کره ی ابتدا TV Plus را برای اولین بار در کره جنوبی راه اندازی کرد که به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفت. حدود سه ماه پیش سامسونگ نیز اعلام نمود سرویس TV Plus در تایلند و ویتنام راه اندازی شد.

با توجه به افزایش محبوبیت این شبکه، سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در مراسم IFA 2016 برلین خبر ازگسترش این سرویس در اروپا و ایالت متحده داد اما هنوز از برنامه های خود برای آینده هیچ جزییاتی را اعلام نکرده است.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی