Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ بیش از 40 جایزه نوآوری CES 2022 را از آن خود کرد

1400/08/25

سامسونگ موفق به دریافت بیش از ۴۰ جایزه نوآوری CES ۲۰۲۲ از محصولات خود اعم از تلفن‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی، گجت‌ها و قطعات جانبی و نیز لوازم خانگی شد.

مراسم جوایز CES ۲۰۲۲ امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد، این مراسم در دوره قبل به علت همه گیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شده بود. به‌گزارش gizmochina، غول فناوری جهانی سامسونگ با انبوهی بیش از 40 عنوان جایزه نوآوری، در رویداد 4 ژانویه پیشرو خواهد بود. موضوعی که در برخورد اول به‌نظر می‌رسد یک رویداد سازماندهی شده از طرف سامسونگ باشد، جونگ هی هان، رئیس بخش نمایشگرهای بصری این شرکت، سخنرانی اصلی پیش از نمایش را ارائه خواهد کرد. انبوه جوایز سامسونگ شامل چهار جایزه می‌شود که در دسته‌های خود موفق به کسب جایزه بهترین نوآوری شدند.

نسخه سفارشی Samsung Galaxy Z Flip3 برنده جایزه بهترین نوآوری شد، در حالی که نسخه معمولی آن Samsung Galaxy Z Flip3 این جایزه را در دسته‌های تصویربرداری دیجیتال/عکاسی و دستگاه‌ها و لوازم جانبی موبایل دریافت کرد. در رده سخت افزار و قطعات کامپیوتر، لپ تاپ Galaxy Book Pro 360 میدان جایزه را در دست گرفت. سایر محصولات که برنده شدند عبارتند از ISOCELL HP1 (اولین حسگر تصویر 200 مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند)، Galaxy Z Fold3، سری Galaxy Watch4 و Galaxy Buds2 و در آخر +Samsung SmartTag نیز جوایز دسته های مربوط به خود را دریافت کردند.

حجم بسیار چشمگیر جوایز در CES 2022 که نصیب این غول کره ای شده است گواهی بر تلاش مداوم این شرکت کره ای برای نوآوری و برتری تاکید می کند که گاهی مایل ها از رقبای خود جلوتر است. معرفی چشمگیر Galaxy Z Fold3 و Galaxy ZFlip3 با نمایشگرهای تاشو حاصل جدیدترین تلاش‌های این شرکت برای رقابت در بازار نفس‌گیر گجت‌های هوشمند و سرآمد بودن در نوآوری در بین رقبا هستند. این جوایز طیف گسترده‌ای از محصولات سامسونگ از جمله لوازم خانگی، تلفن‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه‌ها و قطعات الکترونیکی را در بر می‌گیرد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی