Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ از مدل المپیک گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد

1400/10/15

کمپانی سامسونگ رابطه‌ی نزدیکی با بازی‌های المپیک دارد و در طول سال‌های گذشته، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است. این شرکت در ژوئن ۲۰۲۱، نسخه‌ی المپیک گلکسی S21 5G را معرفی کرد.

با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، سامسونگ به پیشواز این رقابت‌ها رفته و نسخه‌ی محدود گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G را برای بزرگداشت این رویداد بزرگ معرفی کرده است. گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G نسخه‌ی بازی‌های المپیک با رنگ سفید کاملاً جدید عرضه خواهد شد و بر روی قاب و لولای آن رگه‌هایی از رنگ طلایی دیده می‌شود. همچنین می‌توانیم لوگوی المپیک ۲۰۲۲ پکن را در نیمه‌ی پایینی گوشی و درست زیر لوگوی سامسونگ ببینیم.

مدل Olympic Edition گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ سفید با حاشیه‌های طلایی تولید شده است و این دقیقاً همان ویژگی‌ای است که این محصول را از مدل‌های دیگر متمایز می‌کند. این گوشی همچنین از تم سفارشی المپیک بهره می‌برد که در آن تصاویر زمینه، نمادها و سبک‌ ساعت‌های روی نمایشگر با رویداد المپیک زمستانی پکن یکپارچه شده است.این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و با قیمت ۷۹۹۹ یوان در فروشگاه رسمی سامسونگ در کشور چین برای فروش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند تاشو، با نمایشگر ۶.۷ اینچی مبتنی بر رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار خواهد شد.

پردازش این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بر عهده دارد. در حفره‌ی نمایشگر داخلی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی هم شاهد دو سنسور دوربین هستیم. لنز اصلی مبتنی بر سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و از لرزش‌گیر اپتیکال و قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می‌برد. منبع انرژی این گوشی هوشمند تاشو توسط یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که توسط یک شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود. کاربران می‌توانند از امروز برای پیش خرید این گوشی هوشمند که برای تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی ماه) عرضه می‌شود اقدام کنند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی