Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ از طریق فناوری هوشمند به خیریه ها کمک می کند

1394/09/08

سامسونگ از تکنولوژی هوشمند برای کمک به موسسات خیریه استفاده می کند

 

 

سامسونگ هفته گذشته در شهر واشنگتن فستیوالی برپا کرد که در آن همکاری خود را با بنیاد خیریه Fisher House که نیاز مسکن قربانیان جنگ و بازماندگان آن ها را تامین می کند جشن گرفت.

این غول تکنولوژی در این فستیوال اعلام نمود قرار است به افتخار دوسال همکاری پیاپی مبلغی در حدود 500 هزار دلار به این بنیاد خیریه اهدا کند. گریگوری لی مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیکس آمریکای شمالی در مصاحبه ای با واشنگتن پست گفت حس بشر دوستانه سامسونگ فراتر از باز کردن کیف پولش است و بیشتر از اینها باید در این موارد مصرف شود. وی مشتاقانه درباره بازدید خود از کلاس هایی که درباره فناوری با دانش آموزان آن صحبت کرده و یا بیمارانی که در بخش اطفال ملاقات کرده سخن گفته است.

هریک از کارکنان سامسونگ، از جمله خود لی سالانه دوبار به ماموریتی خارج از شرکت اعزام شده تا بر روی پروژه های خیریه کار کند. در چند سال اخیر سامسونگ نیروهای را برای خدمت به خانواده های قربانیان جنگ، بهداشت و درمان کودکان، آموزش اعزام نموده تا با همکاری بنیادهای خیریه مربوطه همکاری کنند.

همچنین همکاری با بنیاد فیشر هاووس نشان می دهد چگونه سامسونگ راه نفوذ تکنولوژی به پروژه های منتخب خود را باز می کند. خانه هایی که توسط این بنیاد ساخته می شود با لوازم خانگی سامسونگ پر می شود. علاوه بر این، سامسونگ به ساکنان خانه نیز تبلت هایی را اهدا می کند که از قبل تمام برنامه های مورد نیاز جانبازان در آن نصب شده است.

وی در ادامه می گوید مسئله تجهیز خانه ها به آخرین تکنولوژی و هوشمندسازی خانه ها بسیار اهمیت دارد چرا که میخواهند به جانبازان القا کنند این خانه موقتی نیست.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : iol.co.za

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی