Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

رندرهایی از ساعت گلکسی اسپرت با صفحه کاملا صاف

1397/10/22

 

 

رندرهایی از ساعت گلکسی اسپرت با صفحه کاملا صاف

 

حدودا دو هفته پیش گزارش داده بودیم که سامسونگ در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید که به نام "Pulse" کد گذاری شده است ، می باشد . این ساعت هوشمند در حقیقت جانشین Gear sport است و ممکن است به عنوان Galaxy sport عرضه شود . به این دلیل است که سامسونگ تصمیم گرفته است ، ساعت های هوشمند خود را تحت عنوان برند گلکسی عرضه کند .

این گزارش همچنین ذکر کرده است که این ساعت هوشمند از سیستم عامل Tizen پشتیبانی می کند و دارای 4 گیگابایت رم می باشد . از آنجایی که این جانشین Gear sport خواهد بود ، ویژگی های اصلی آن مربوط به تناسب اندام می باشد . Gear sport با صفحه نمایش 1.2 اینچی در دسترس بود و جانشین آن نیز ممکن است همان اندازه را حفظ کند . گفته شده است که این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی ، سبز ، نقره ای و صورتی عرضه خواهد شد .

 

* گلکسی اسپرت سامسونگ با نام کد " Pulse " *

 

رندرها نشان دهنده ی یک زبان طراحی آشنا برای ساعت هوشمند با یک تفاوت عمده می باشند . این رندرها نشان می دهند که ساعت هوشمند جدید دارای قاب فلزی دندانه ای نمی باشند و قاب این ساعت هوشمند ظاهرا صاف است . این بدین معنی نیست که می تواند یک قاب متحرک داشته باشد .

ما همچنین ذکر کردیم که این ساعت هوشمند با پشتیبانی Bixby عرضه خواهد شد . این بدین معنی می باشد که اطلاعیه های Bixby در گوشی های هوشمندی که به ساعت متصل شده اند نیز روی صفحه نمایش ساعت دیده می شوند . این ویژگی در حال حاضر روی ساعت های گلکسی وجود ندارد اما ممکن است به زودی با به روزرسانی جدید موجود شود .

سامسونگ هنوز در مورد راه اندازی ساعت هوشمند جدید صحبت نکرده است . این که آیا دستگاه پوشیدنی جدید در کنار گلکسی S10 در ماه آینده عرضه خواهد شد یا خیر تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم .

 

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی