Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

دو درایو حافظه جدید سامسونگ با ظرفیت فوق العاده معرفی شد

1395/07/01

دو درایو حافظه جدید سامسونگ با بیشترین ظرفیت

ذخیره سازی معرفی شد

 

سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان حافظه های SSD در جهان است، این شرکت برای حفظ جایگاه خود در تلاش است تا همواره نوآورانه ترین محصولات ذخیره سازی حافظه را روانه بازار کند.

سامسونگ امسال در مراسم SSD Global Summit که در کره جنوبی برگزار شده بود یک درایو حافظه M.2 PCIe  SSD را به طور رسمی معرفی کرد که جانشین نسل قبلی آن به نام 950Pro است.

همچنین مدل 960EVO  با قیمتی ارزانتر قابلیت پشتیبانی از فلش TLC NANDخواهد داشت. اولین حافظه های سامسونگ در ابتدا تامین کننده ی حافظه شرکت های دیگر بودند.

ابتدای سال 2016، سامسونگ از دو مدل SM961 و PM961 پرده برداری کرد که تکنولوژی 3D V-NAND را با خود به ارمغان می آوردند. میزان تقاضای این دو حافظه به دلیل نشان دادن عملکرد قدرتمند بسیار بالا بود اما به نسبت تقاضای آن، عرضه این درایو ها در میان خرده فروشان بسیار محدود بود.

حالا سامسونگ قصد دارد تا با عرضه 960 PRO و 960EVO، کمبود حافظه های نسل قبلی در بازار را جبران کند. ظرفیت درایوهای 960 PRO به مراتب بیشتر از نسل قبلی است که حداکثر آن به 2 ترابایت می رسد.

این مدل جدید سرعت پردازش و انتقال فوق العاده ای دارد، اما دسترسی تصادفی آن بسیار اندک است. مدل 960EVO برای مصرف کاربران معمولی ساخته و به بازار عرضه می شوند و به هیچ وجه برای استفاده شرکت های واسطه تولید نخواهد شد.

این حافظه ها در ظرفیت های 250 الی  1000 گیگابایت وارد بازار خواهند شد. انتظار می رود تکنولوژی توربورایت هوشمند از سوی بسیاری مورد استقبال قرار گیرد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

 

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی