Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

خاطرات شگفت‌انگیز روی تلویزیون QLED سامسونگ حتی زمان خاموش بودن

روشی منحصربه‌فرد برای استفاده از عکس‌های خانوادگی دلخواهتان به نحو احسن؛ با خاطرات ارزشمند به دیوارهای خانه‌تان روح ببخشید.
آیا تا به حال فکر کرده‌اید که با عکس‌ها و خاطرات مربوط به لحظات شیرین و خاص خانوادگی که دوست دارید جاودانه باشند، چه کار کنید؟ آلبوم عکس‌های خانوادگی برای دیده شدن و به نمایش گذاشتن گرفته می‌شوند نه این‌که داخل کمد خاک بخورند.

تمرکز دوباره بر زندگی؛ یادآوری نقطه آغاز همه چیز است
از آن‌چه اهمیت دارد به نحو احسن استفاده کنید؛ تصویربرداری از زیبایی‌های انعطاف‌پذیر زندگی فوق‌العاده‌ترین کاری است که انجام می‌دهید. حالا یکی از عکس‌های محبوب خود را انتخاب کنید تا به آلبوم خانوادگی منحصربه‌فرد اضافه شود.
با وجود این‌که اتفاق‌های گذشته در حال حاضر همچون خاطره‌ای دور به نظر می‌رسد، ولی روزهایی را به خاطر بیاورید که شما و شریک زندگیتان جوان بودید. قبل از آن‌که تشکیل خانواده دهید و دو شخص بودید که با یکدیگر آشنا شدید. تمام آن لحظاتی که از شروع این مسیر زیبا برای اولین بار با یکدیگر سهیم شده‌اید را به یاد بیاورید.

حالا وقت آن رسیده یک بار دیگر این اتفاق زیبا را جشن بگیرید
گاهی اوقات آغاز یک فصل از زندگی می‌تواند پایان فصلی دیگر باشد. ازدواج جشن گرفتن معنای واقعی زندگی و تمام شیوه‌های تکامل و رشد آن است. تمام خاطرات و احساسات این روز خاص را با نمایش عکس‌های ازدواجتان روی صفحه بزرگ در ذهنتان زنده کنید. حالا بیایید با تلفیق احساس و تکنولوژی این خاطرات جادویی را روی نمایشگر بزرگ و شارپ QLED سامسونگ به یک تابلوی هنری تبدیل کنیم که با سلیقه شما قابل تنظیم است. به انتخاب منحصر به فرد شما تبریک می‌گوییم که با صرف هزینه‌ای اندک برای تلویزیون QLED سامسونگ خانه رویاهای خود را مانند گنجینه گالری‌ها و موزه‌های بین‌المللی تبدیل کرده‌اید.

مرور خاطرات گام‌های اولیه ارزشمند فرزندتان
هر کدام از ما قبل از این‌که یاد بگیریم بدویم، راه رفتن را می‌آموزیم. اولین گام‌های کودک مرحله‌ای مهم و به یادماندنی در زندگی او به حساب می‌آید و به طور یقین روزی است که هیچ پدر و مادری هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. حالا که فرزندتان بزرگ شده می‌توانید این خاطره را با هم سهیم شوید و حس هیجان خود را زمان تماشای این اتفاق قشنگ در تلویزیون QLED سامسونگ با فناوری ذرات کوانتوم (Quantum Dot) که می‌تواند تفاوت فاحشی بین کیفیت تصاویر ایجاد کند و 100% حجم رنگ‌های غنی و بی‌نظیر را با هم ترکیب و به نمایش بگذارد توصیف کنید.

شادی به همراه خانواده در حال رشد معنی پیدا می‌کند
حیوانات خانگی چیزهای زیادی در مورد محبت و خوشی به ما می‌آموزند و صورت‌های پوشیده از کرک و مهربان آن‌ها می‌تواند ساعت‌های متمادی ما را سرگرم کند. خنده‌های زنده در عکس‌های جالب و شگفت‌انگیز را با سگ و گربه مورد علاقه‌ خود که جزئی از خانواده به حساب می‌آید به اشتراک بگذارید و با استفاده از تلویزیون QLED سامسونگ فیلترهایی مثل آبرنگ، نقاشی با قلم یا رنگ روغن را با برنامه SmartThings به عکس‌هایتان اضافه کنید تا خاص‌تر شوند.

نگاهی به گذشته برای تماشای مسیر طی شده با QLED 2020 سامسونگ
وقت گذاشتن برای تفکر بیشتر روی تمام اتفاقاتی که در سال‌های اخیر افتاده راهی جالب و فوق‌العاده برای نزدیک‌تر شدن اعضای خانواده به همدیگر است. تلویزیون QLED سامسونگ با ویژگی «آلبوم من» در «حالت محیط» خاطرات محبوب و مورد علاقه شما را در صفحه بزرگ به نمایش می‌گذارد و این شما هستید که صفحه‌نمایش تلویزیون QLED سامسونگ را با خاطرات ارزنده و دوست داشتنی خود مزین می‌کنید. حالا نوبت تلویزیون QLED سامسونگ رسیده که از استعدادهای خود رونمایی کند و اتاق نشیمن شما را به جایی برای برقراری ارتباط تبدیل کند. سامسونگ دوباره با تکنولوژی‌های خود به کمک شما آمده تا با قابلیت تقویم به خانواده و شما یادآوری کند تا برای کارهای روزمره خود برنامه ریزی کنید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی