Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

حسگر اثراگشت کوالکوم UD برای گوشی گلکسی S10

1397/08/14

 

حسگر اثراگشت کوالکوم UD برای گوشی گلکسی S10

 

یکی از خبرهای مهم که دیروز گزارش شده بود حاکی از این بود که سامسونگ می خواهد از نسل سوم حسگر اثر انگشت اولتراسونیک (ultra-sonic) کوالکوم در گوشی های پرچمدار گلکسی S10 استفاده کند و از شر عنبیه چشم راحت شود . دومین تاییدیه هم اکنون از سوی Ice Universe اعلام شده است . همچنین تصور می شود که این حسگر اثر انگشت و تکنولوژی صفحه نمایش حداقل برای شش ماه در سال 2019 برای سامسونگ انحصاری خواهد بود.

در مقایسه با سنسور اثر انگشت نوری ، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک S10 سریع تر است و دارای یک منطقه تشخیص بزرگتر است و 30% از صفحه نمایش ها ممکن است شاسایی شوند .

 

Ice Universe ( 2 نوامبر سال 2018 )

 

باتوجه به نشست جدید ،حسگر اثر انگشتی که برای سری گوشی های گلکسی S10 انتخاب شده است ، به میزان قابل توجهی سریع تر از نسخه های اپتیک موجود می باشد . اما مهم تر از همه این است که یک منطقه بسیار بزرگی از صفحه نمایش را پوشش می دهد .

مشکل اسکنرهای UD امروز این است که آنها کوچک هستند و شما نیاز به قرار دادن اثر انگشت خود تنها در یک محل بسیار خاص روی پنل هستید . از طرف دیگر کوالکوم راه حلی را ارائه داده است که از این طریق 30% سطح را پوشش داده است بنابراین تشخیص محل دقیق حسگر خیلی هم دشوار نیست .

این اولین بار نیست که ما درباره تکنولوژی اسکنر اثر انگشت به اصطلاح اولتراسونیک شنیده ایم . دقیقا ماه گذشته  یک منبع داخلی ادعا کرد که سامسونگ به علت دقت بسیار بالا شرط بندی بزرگی بر روی این به جای راه حل اپتیکال کرده است . اسکنر اولتراسونیک ، تصویر سه بعدی از اثرانگشت شما را با تمامی منافذ، روزنه ها و عرق ها و برآمدگی ها بدون در نظرگرفتن منابع دیگر نور جذب می کند .اگر این اطلاعات درست باشد گلکسی S10 می تواند در نهایت تصورات ما را راجع به حسگر اثر انگشت UD تغییر دهد .

 

منبع : gsmarena

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی