Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

جدیدترین محصولات پروژه C-Lab سامسونگ برای نمایشگاه CES 2022 معرفی شدند

1400/10/18

طبق روال سال‌های گذشته، سامسونگ از پروژه‌های نوآورانه جدیدی برای CES 2022 رونمایی کرد که از دل بخش C-Lab بیرون آمده‌اند و این بار شامل تکنولوژی‌های مربوط به حیوانات خانگی و نوزادان و همچنین پیشرفت‌هایی برای گجت‌های پوشیدنی با ایمنی بالا، با هدف ارتقا ویژگی‌های ایمنی و سلامت می‌شود.

طبق توضیحات ارائه شده استارت‌آپ C-Lab سامسونگ دو بخش اصلی را شامل می‌شود؛ C-Lab Inside یک برنامه سرمایه گذاری داخلی و C-Lab Outside برنامه شتاب‌دهی راه‌اندازی به عنوان یک بخش خارجی تقسیم می‌شود. برنامه انکوباسیون C-Lab Inside که در سال 2012 تأسیس شد، کارمندان را تشویق می‌کند تا در پروژه‌های آزمایشی کار کنند. این برنامه در سال 2018 گسترش یافت و برنامه C-Lab Outside نیز به این پروژه اضافه شد. برای نمایشگاه CES 2022 قرار است چهار برنامه داخلی به نمایش گذاشته شوند که شامل پروژه‌هایی از فناوری تست شده و فناوری برای سلامت نوزادان است.

ایربادز DearBuds


ایربادز DearBuds دستگاهی شبیه به هدفون ایرباد که از بلوتوث بهره می‌برد و قادر است رطوبت گوش را اندازه‌گیری کند. علاوه بر ردیابی، فناوری داخل دستگاه می‌تواند با انتشار نور و گرما برای رفع رطوبت مجرای گوش، گوش کاربران را تمیز کند. کیس نگهدارنده دستگاه میزان رطوبت دو گوش چپ و راست را نشان می دهد.

اپلیکیشن Innovision


سامسونگ همچنین با معرفی اپلیکیشنی تحت عنوان Innovision که طراحی شده تا بر نظارت میزان و مقیاس‌های رشد چشم در نوزادان و علائم بالقوه استرابیسم، ناهماهنگی چشم به خانواده‌ها و پزشکان خانواده کمک کند.

اپلیکیشن Prinker Korea, Inc


نوعی تجربه ترکیبی از اپلیکیشن موبایل و دستگاه جدید که به کاربران اجازه می‌دهد تا با انتخاب طرح مورد نظر خود روی گوشی و چاپ آن روی پوست، یک Tattoo موقت ایجاد کنند.

نرم‌افزار Tooning


نرم افزار Tooning یک خالق کارتون به وسیله هوش مصنوعی بوده که در آن کاربران می‌توانند حرکاتی را روی شخصیت‌های خود طراحی و اعمال کنند. از شخصیت‌های خلق شده توسط Tooning می‌توان برای کنفرانس یا کمپین‌های آنلاین استفاده کرد. لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر گوشی و تبلت‌های هوشمند، بر روی لپ‌تاپ نیز قابل نصب است.

نرم‌افزار Petnow


اپلیکیشن کاربردی Petnow یک برنامه بیومتریک برای سگ بوده که به شما امکان می‌دهد از پرینت بینی سگ خود برای شناسایی استفاده کنید؛ این برنامه صاحبانشان را از نگرانی ردیابی درج هایی مانند تراشه‌ها رها می‌سازد. با یک بار اسکن کردن پرینت بینی سگ، داخل موبایل ذخیره می‌ماند تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

علاوه بر موارد ذکر شده، در بین محصولات پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 شاهد اپلیکیشن‌های فناوری سلامت مانند MECS که یک سیستم مراقبت از سالمندان است و پرستاران با کمک آن می‌توانند تکان خوردن و فعالیت پوشک را بررسی کنند، همچنین اپلیکیشن‌هایی که سلامت و مراقبت از حیوانات خانگی را تأمین می‌کند مانند PurrSong اشاره کرد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی اجازه می‌‌دهد افراد سلامت گربه خود را روی گوشی شخصی بررسی کنند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی