Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

تکنولوژی تلویزیون های سامسونگ

 

تلویزیون های صفحه تخت سامسونگ

کدام تلویزیون برای شما مناسب است؟

فن آوری نور زمینه ال ای دی سامسونگ با کیفیت بی مانند تصویر و بدنه بسیار باریک 1.2 اینچی خود 40% کمتر انرژی مصرف می کند. نسبت کنتراست های فوق العاده و قابلیت های پیشرفته ارتباطی و اینترنتی آنها را به بهترین تلویزیون های سامسونگ تبدیل کرده است.

 

  • تلویزیون ال ای دی تلویزیون های ال ای دی سامسونگ با کیفیت بی مانند تصویر و بدنه بسیار باریک 1.2 اینچی خود 40% کمتر انرژی مصرف می کنند*. نسبت کنتراست های فوق العاده و قابلیت های پیشرفته ارتباطی و اینترنتی آنها را به بهترین تلویزیون های سامسونگ تبدیل کرده است .

 

  • تلویزیون ال سی دی تلویزیون های ال سی دی ما با وزن کم، طراحی شیک و بدنه باریک خود تصاویری دقیق با حرکت های روان و برخوردار از فن آوری های پیشرفته سامسونگ به شما عرضه می کنند.

 

  • تلویزیون پلاسما تلویزیون های پلاسمای ما با طراحی باریک و سطح بالای خود تصاویر خارق العاده ای با حرکت های نرم، غنی ترین رنگ های مشکی و روشن ترین رنگ های سفید را می آفرینند.

 

خدمات

32D4430

چگونه می توانیم در خصوص محصول Samsung شما کمک تان کنیم؟

 

منابع یادگیری

  • دنیای شگفتی های 3 بعدی را در منزل تجربه کنید. دنیای شگفتی های 3 بعدی را در منزل تجربه کنید.

    وقتی در سالن سینما نیستید فقط یک راه برای تجربه کردن تصاویر 3 بعدی وجود دارد. و آن تلویزیون 3 بعدی سامسونگ است. برترین تجربه دیداری که داشته اید، برنامه ها و تصاویر از صفحه تخت محدود تلویزیون آزاد می شوند و موجی انفجاری از تصاویر شما را احاطه خواهد کرد. حس آن نفس گیر است و تصاویر فرا واقعی آن در سالن نشیمن خانه شما از تصاویر سینما لذت بخشتر خواهد بود . ابداعات سامسونگ باعث شده تا فیلمهای دلخواه 2 بعدی شما به 3 بعدی تبدیل شوند. چون یک تلویزیون 3 بعدی سامسونگ توجه شما را می طلبد، فارغ از برنامه ای که در حال پخش است.

  • Samsung Apps: برنامه های کاربردی متصل به اینترنت در تلویزیون شما Samsung Apps: برنامه های کاربردی متصل به اینترنت در تلویزیون شما

    اینترنت جذابیت های فراوانی دارد – مانند اینکه لازم نیست برای دسترسی به آن از پای تلویزیون سامسونگ خود بلند شوید. Internet@TV برخی از مفیدترین قسمت های اینترنت را در صفحه تلویزیون شما تحویل می دهد: برنامه های طراحی شده برای تلویزیون را انتخاب کرده و از نمایش زنده ویدیو، بازی های مختلف، تماشای عکس و بسیاری قابلیت های دیگر بهره مند شوید!
    Samsung Apps شامل اینها می باشد:
    ویدیو: BLOCKBUSTER® (فیلمهای جدید)، و Netflix (پخش آنی برنامه های تلویزیونی و فیلم).
    بازی: Monopoly® از EA، بازی های تعاملی و بسیاری بیشتر.
    سبک زندگی: ، Pandora (رادیوی اینترنتی شخصی) و بسیاری دیگر.
    ورزش و اطلاع رسانی: سرخط و مشروح اخبار.

  • تلویزیون ال ای دی زیبای محسورکننده تلویزیون ال ای دی زیبای محسورکننده

    • کیفیت تصویر فوق العاده عالی ال ای دی: ایجاد تصاویری با دامنه رنگ و کنتراست بسیار گسترده که آنها را زنده تر و طبیعی تر می سازد.
    • فن آوری Clear Motion Rate سامسونگ: بازآفرینی سریع ترین تصاویر متحرک با 120 – 240 کادر در ثانیه برای شفافیت بی مانند.
    • بدنه بسیار باریک: با ضخامت اینچی – با احتساب تیونر (بدون دستگاه های گیرنده بیرونی).

  • راهکارهای سرگرمی خانگی راهکارهای سرگرمی خانگی

    سامسونگ مجموعه کاملی از راهکارهای سرگرمی خانگی را ارائه می کند تا لذت تجربه تماشای تلویزیون را به حداکثر ممکن ارتقا دهد. تلویزیون های 3 بعدی، دستگاه های پخش Blu-ray و سینمای خانگی سامسونگ از پیشرفته ترین فن آوری ها بهره می برند؛ ضمناً با Samsung Apps، AllShare و ConnectShare می توانید به تمام رسانه های دلخواه خود متصل شوید.

  • قابلیت های پیشرفته ارتباطی با AllShare قابلیت های پیشرفته ارتباطی با AllShare

    AllShare سامسونگ راهی آسان برای اتصال به دستگاه های دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و کمک می کند تا از برنامه ها و فایل های خود در تمام دستگاه های مورد تایید DLNATM سامسونگ استفاده کنید. HD/FHD، نمایش اسلاید عکس، چاپ DLNA، غیره

  • www.samsungcenter.ir

  • فروشگاه مرکزی سامسونگ

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی