Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تولید مدل های جدید دست بند های تناسب اندام و GalaxyBuds سامسونگ

1397/11/10

 

 

تولید مدل های جدید دست بند های تناسب اندام و GalaxyBuds سامسونگ

 

رویداد Unpacked سامسونگ در ماه آینده به نظر می رسد که یکی از بزرگترین رویدادها در تاریخ این شرکت تا به امروز باشد . علاوه بر سری گلکسی S10 و گلکسی Fold که به طور طبیعی در تاریخ 20 فوریه ارائه می شوند ، به نظر می رسد شرکت کره جنوبی همچنین ساعت هوشمند جدیدی را با نامک Galaxy watch Active به زودی وارد خط تولید خواهد کرد . و با توجه به گزارش جدید AllAboutSamsung ، سه محصول پوشیدنی دیگر نیز در این رویداد معرفی خواهند شد .

اولین محصول به عنوان جایگزینی برای ایرباد Dell IconX سال 2018 ارائه خواهد شد . با توجه به شایعات اخیر و حتی وب سایت خود سامسونگ ، این محصولات تحت نام جدید Galaxy آغاز به کار خواهند کرد .

در حال حاضر ، اطلاعات بیشتری در مورد ایربادهای بدون سیم در دسترس نمی باشد ، اما ادعا می شود که کیس نگه دارنده که می تواند این محصول را شارژ کند ، طراحی جدیدی را دریافت خواهد کرد . در این راه ، پوسته بیرونی Galaxy Buds چندین تغییر را دریافت کرده و شارژ بی سیم را پشتیبانی می کند . در داخل مشخص نیست که آیا تغییرات عمده ای انجام شده است یا خیر . با این حال ، با توجه به اطلاعات منابع ، Galaxy Buds دارای نام تجاری Tuned by AKG خواهد بود که تجربه صوتی غنی تر را در کل نشان می دهد .

در کنار این earbuds ها ، همان گزارش ادعا می کند که سامسونگ برنامه هایی برای دو گروه تناسب اندام دارد که Galaxy Fit و Galaxy Fit E نام دارند . آنها احتمالا جایگزین نسل قبلی Gear Fit 2 و Gear Fit Pro می باشند و ویژگی های جدید تناسب اندام را عرضه خواهند کرد که بتوانند در مقابل Fit Bit charge 3 به رقابت بپردازند .

 

 

 

منبع : phonearena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی