Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تولید انبوه یک میلیون واحد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

1397/08/21

 

 

تولید انبوه یک میلیون واحد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

 

سامسونگ هفته گذشته در مراسم سالیانه کنفرانس توسعه دهندگان نمایشگرهای انعطاف پذیر اینفینیتی خود را که بسیار منتظر آن بودیم رونمایی کرد .

در طول ارائه ، جاستین دنیسون ، مدیر ارشد سامسونگ در زمینه بازاریابی تلفن همراه ، اعلام کرد که اولین دستگاه قابل انعطاف در ماه های آینده به تولید انبوه خواهد رسید .

همانطور که توسط نشریه Yonhap News گزارش شده است ، DJ Koh ( مدیرکل بخش موبایل سامسونگ ) ، طی این کنفرانس اشاره کرده است که این شرکت حداقل یک میلیون واحد تلفن همراه تولید خواهد کرد و اگر پاسخ بازار خوب باشد ، تولید خود را افزایش خواهد داد .

Koh پیش بینی کرد که فاکتورهایی که این گوشی تاشو دارد نمی تواند جایگزین اکثر گوشی های هوشمند رایج موجود شود البته غیر از گوشی اندروید سامسونگ W2019 . اما مدیر اجرایی سامسونگ گفته است که این شرکت در تلاش است تا مدل های آینده گوشی های خود را نیز به این سیستم مجهز کند. اومی گوید سامسونگ نخستین تلفن همراه خود را در نیمه اول سال آینده منتشر خواهد کرد .

گوشی تاشو Royale FlexPai در تاریخ 31 اکتبر معرفی شد و در همان زمان Koh دریافت که سامسونگ نتوانسته است اولین عرضه کننده گوشی های انعطاف پذیر در جهان باشد . این دستگاه یک تبلت 7.8 اینچی می باشد که پش از تا شدن به یک گوشی 4 اینچی تبدیل می شود . این گوشی ها باتوجه به مدل های مختلف دارای قیمت های 1/290 ، 1/435 و 1/865 دلار می باشند . این گوشی هم اکنون آماده پیش خرید در چین می باشد و از ماه آینده شروع به عرضه خواهد شد .

 

 

منبع : phonearena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی