Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تلویزیون های SUHD سامسونگ از 10 سال گارانتی بهره مند میشوند

1395/06/13

سامسونگ تلویزیون های کوانتوم دات SUHD خود را 10 سال

گارانتی سوانح سوختگی کرد

 

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه IFA 2016 که در شهر برلین برگزار شده بود، حضور بسیار پر رنگی در صحنه داشت و از چندین محصول شگفت انگیز جدید پرده برداری کرد.

در کنار این رونمایی ها سامسونگ از ارائه خدماتی چون 10 سال ضمانت نامه سوختگی برای نمایشگر تلویزیون های  SUHD بهره مند از فناوری کوانتوم دات خبر داد

سامسونگ با این اقدام، اطمینان خود را نسبت به فناوری کوانتوم دات خود نشان داد. این شرکت همچنین از تلویزیون های 88 اینچی جدید کوانتوم دات خود Quantum dot TV  با شماره مدل KS9800 پرده برداری نمود.

در حال حاضر غول فناوری کره ای طیف وسیعی از تلویزیون های SUHD خود را که در 19 سایز مختلف از اندازه های 43 تا 88 اینچ روانه بازارهای اروپا کرد.

سامسونگ هم چنین در این مراسم با پرده برداری از اولین مانیتور گیمینگ منحنی مجهز به فناوری Quantum dot در جهان همگان را به شگفتی وا داشت. در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی است که تلویزیون های کوانتوم دات بدون کادمیم را عرضه می کند.

سامسونگ به منظور ایجاد اطمینان در کاربران و نمایش اعتماد به فناوری توسعه یافته توسط خودش اعلام نمود زمان بهره وری از گارانتی رایگان سوختگی در تلویزیون های کوانتوم دات را به ۱۰ سال افزایش داده است. این بدان معناست مشتریان این تلویزیون ها به طور موثری دربرابر اثرات سوختگی دستگاه تا یک دهه تحت پشتیبانی سامسونگ قرار خواهند گرفت.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی