Close
جستجو

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 49M5875

شناسه کالا در انبار: 2220095930217
اطلاعات محصول

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*
دسترسی: موجود نیست
توضیحات تکمیلی :

تلویزیون ال ای دی سامسونگ سری M مدل 43M5875

مدل 49M5875 تلویزیونی ساده و کارآمد تولید شرکت معتبر و قدیمی سامسونگ می باشد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 49 اینچی‌ و انتخاب خوبی برای سالن‌های کوچک و متوسط می باشد. کیفیت تصویر در این مدل Full HD بوده که با وجود سایز آن، تصویری خوب و مناسب به نمایش می‌گذارد. سیستم صوتی آن با وجود بلندگوی 10واتی، 20 وات صدای خروجی دارد که برای سالن‌های کوچک و متوسط بسیار مناسب است.

این تلویزیون ال ای دی مدل 43M5875 در سایز 43 اینچ تصویر را با کیفیت Full HD نشان می‌دهد و باتوجه به اندازه‌ی آن می‌توان گفت، برای سالن‌های کوچک  و متوسط  بسیار مناسب می باشد. این تلویزیون شامل سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات می باشد.به علاوه این مدل دارای درگاه‌های ارتباطی گوناگون از جمله HDMI، USB و کامپونتت است که امکان استفاده از  دستگاه‌های پخش متنوع را برای کاربر ایجاد می‌کند. در ادامه مدل 43M5875 از زوایای گوناگون بررسی خواهیم کرد.

مدل 43M5875 ظاهری ساده با قاب مشکی دارد که بسیار شیک هم می باشد. پایه‌های این مدل عریض هستند و بهتر است باتوجه به اندازه آن‌ها میز تلویزیون خود را خریداری کنید. در پشت تلویزیون تمامی درگاه‌های ارتباطی مورد نیاز سمت چپ آن تعبیه شده‌اند. به این صورت دسترسی به آن‌ها و جمع آوری سیم ها و کابل تلویزیون آسان تر می‌شود. تنها ورودی کابل برق می باشد که سمت راست وجود دارد. دکمه‌های کنترل هم زیر قاب این تلویزیون  طراحی شده‌اند تا زیبایی ظاهری تلویزیون حفظ شود و جلو فقط صفحه نمایش و قاب به چشم بیاید.


کیفیت ‌تصویر این مدل Full HD می باشد و تصویر را با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل نشان می دهد. با توجه به سایز 43 اینچی تلویزیون، این کیفیت‌تصویر بسیار مطلوب است و تصویری باکیفیت و شفاف را به کاربر عرضه می‌کند. نسبت‌تصویر در این صفحه‌نمایش 16:9 است و تصویری مستطیلی شکل دارد. این نسبت ‌تصویر هم اکنون بسیار رایج بوده و تقریباً همه صفحه‌نمایش‌ها به این صورت طراحی می‌شوند. باید در نظر داشته باشید که با توجه به سایز صفحه و قیمت بسیار خوب این تلویزیون نباید از آن پخش تصاویر سه‌بعدی را انتظار داشت و نبود این خصوصیت از معایب آن نمی باشد.

در این مدل، صدا از طریق دو بلندگوی 10واتی ایجاد می‌شود. سیستم‌صوتی این تلویزیون دوکاناله بوده و ساب‌ووفر داخلی ندارد. درکل 20 وات صدای خروجی برای یک تلویزیون 43 اینچی کافی می باشد. بلندگوها در بخش پشتی و بالای قاب تلویزیون طراحی شده‌اند.  این خروجی صوتی نسبت به دیگر تلویزیون‌های  43 اینچی برندهای دیگر کیفیت‌صوتی بسیار بهتری دارد. این کیفیت برای استفاده در محیط های کوچک و متوسط مناسب بوده .

گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و مدیاپلیر طراحی شده در این تلویزیون می‌تواند انتظارات مصرف کننده از یک تلویزیون را برطرف کنند.. با استفاده از این دو توانایی می‌توان فایل‌های صوتی و تصویری خود را که روی یک حافظه‌ی USB ریخته  شده است، از راه یکی از درگاه‌های این تلویزیون به مدیاپلیر رسانده و با کیفیت بالا مشاهده نمود. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی قوی و باکیفیت این تلویزیون، دسترسی به شبکه‌های دیجیتال داخلی را با کیفیت SD و HD میسر می‌کند. با این حال برای دسترسی به این کانال‌ها به یک آنتن رومیزی نیز نیاز پیدا خواهید کرد . همچنین این مدل دارای قفل کودک نیز می باشد. درکل قابلیت های این تلویزیون بسیار ساده و در عین حال  برای کاربرانی که نیازی به سیستم‌عامل هوشمند ندارند، کارایی قابل توجهی دارد.



این مدل تلویزیون سامسونگ 43M5875 شامل یک عدد درگاه USB از نوع USB 2.0 می باشد که کاربر می‌تواند از طریق آن فایل‌های صوتی و تصویری را به تلویزیون منتقل کرده و اجرا کند. به علاوه این مدل دارای دو درگاه HDMI است که بیستر دستگاه‌های پخش پیشرفته از طریق آن به تلویزیون وصل می‌شوند. با این وجود طراحان سامسونگ به دنبال دستگاه‌های پخش قدیمی نیز بوده‌اند و یک ورودی کامپوننت برای تلویزیون هم طراحی کرده اند. این تلویزیون به ورودی آنتن نیز مجهز شده که شما می‌توانید برای دسترسی به کانال‌های تلویزیونی از آن بهره بگیرید.

پس از تحقیق و بررسی از زوایای گوناگون این تلویزیون می‌توان گفت مدل 43M5875 یک دستگاه ساده است که می‌تواند انتظارات کاربران را به خوبی برطرف کند. کیفیت تصویر Full HD و سیستم صوتی فوق العاده خیال کاربر را از کیفیتی که این تلویزیون از تماشای فیلم برای او فراهم می کند، آسوده می‌کند. به علاوه طراحی ساده و در عین حال شیک این تلویزیون در دکوراسیون خانه شما کم تاثیر نمی باشد. درگاه‌های ارتباطی متنوع امکان اتصال دستگاه‌های پخش گوناگون را فراهم کرده‌اند و گیرنده‌ی دیجیتال دسترسی به کانال‌های تلویزیونی را آسان تر کرده است.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 


مشخصات محصول
اندازه صفحه نمایش (اینچ)49 اینچ
تکنولوژي صفحهLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصويرFull HD
رزولوشن تصویر1080 × 1920
نسبت تصویر16:9
سيستم صوتيدو کاناله
تعداد بلندگوها2 عدد
توان خروجي کلي صدا20 وات
توان هر بلندگو10 وات
محل قرارگيري بلندگوهاپایین قاب
تعداد ساب ووفرصفر
توان کلي ساب ووفرصفر
نوع پردازندهتک هسته ای
تيونرDVB-T2
تعداد درگاه‌هاي USB1 عدد
توضيحات درگاه‌هاي USBUSB 2.0
تعداد درگاه هاي HDMI2 عدد
تعداد رابط کامپوزيت (Composite)صفر
تعداد رابط کامپوننت (Component)1 عدد
تعداد عینک سه بعدی0
عینک سه بعدیندارد
نوع پايهرومیزی
اقلام همراه- کابل برق - دفترچه راهنما - ریموت کنترل
ساير توضيحات- ابعاد تلویزیون بدون پایه: 5.5 × 64.5 × 110.5 سانتی‌متر - وزن تلویزیون بدون پایه: 13 کیلوگرم - ابعاد تلویزیون با پایه: 29.3 × 71 × 110.5 سانتی‌متر - وزن تلویزیون با پایه: 14.6 کیلوگرم
مدل عينک سه‌بعديندارد
HDRندارد
قابليت ارتقاء کيفيت تصويرندارد
نوع نمايش تصوير 3Dندارد
تبديل 2D به 3Dندارد
تبديل 3D به 2Dندارد
استانداردهای صوتیندارد
رابط هوشمندندارد
نوع رابط هوشمندندارد
دوربینندارد
قابلیت کنترل حرکتیندارد
بازیندارد
اپلیکیشنندارد
قفل کودکندارد
مرورگر اينترنتندارد
حسگر نور محيطيندارد
گیرنده دیجیتالدارد
درگاه USBدارد
درگاه HDMIدارد
کامپوننت (Component)دارد
ورودی آنتندارد
ریموت کنترلدارد
کامپوزیت (Composite)ندارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)ندارد
بلوتوثندارد
پورت شبکه (LAN)ندارد
خروجی صدای دیجیتالندارد
نوع خروجی صدای دیجیتالندارد
خروجی هدفونندارد
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*