Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تلویزیون‌های جدید سری The Frame سامسونگ از نمایشگر مات بهره می‌برد

1400/10/14

سامسونگ با تلویزیون‌های موسوم به The Frame با طراحی سطح بالا که نسبت به تلویزیون‌های معمولی، یکپارچه‌تر با خانه‌ی شما ترکیب می‌شوند سری لایف استایل را تعریف کرده است. برای بسیاری از خریداران این تلویزیون‌ها، قابلیت‌هایی مثل ظاهر زیبا، حاشیه‌های قابل تنظیم و توانایی نمایش آثار هنری زمانی که دستگاه خاموش است، اهمیت بالایی دارند. سامسونگ امیدوار است در سال ۲۰۲۲، تلویزیون فریم را به سطح بعدی برساند و ترفند سالن هنری دیواری خود را متقاعدکننده‌تر از همیشه ارائه دهد. این شرکت اعلام کرده جدیدترین مدل‌های تلویزیون فریم از نمایشگر مات و ضد انعکاس با بافتی شبیه به بوم بهره می‌برند.

تلویزیون فریم می‌تواند تعادل رنگ سفید و روشنایی آثار هنری را براساس نور محیط تنظیم کند، اما شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، تابش خیره‌کننده‌ی صفحه‌ی آن است. سامسونگ با معرفی یک فیلم ضد انعکاس جدید امیدوار است که تلویزیون‌های جدید فریم، تصاویر هنری و محتوا را باکیفیت‌تر و زنده‌تر نمایش دهند. فروشگاه آثار هنری سامسونگ در حال‌ حاضر بیش از ۱۶۰۰ اثر را ارائه می‌دهد که دارندگان فریم می‌توانند در سال ۲۰۲۲ در حین مرور این مجموعه، انتظار تجربه‌ی کاربری جدید و دقیق‌تری داشته باشند.

تلویزیون The Frame برای سال ۲۰۲۲ در مجموع در هفت مدل با ابعاد ۳۲ اینچی تا ۸۵ اینچی ارائه خواهد شد. این تلویزیون‌ در زمینه‌ی مشخصات فنی شباهت زیادی به مدل سال قبل دارد با این تفاوت که سامسونگ از دالبی‌ویژن در این محصول استفاده نکرده است. سامسونگ در محصول جدید خود از نمایشگر 4K HDR و پالت رنگی گسترش‌یافته‌ی کوانتوم‌دات بهره گرفته است. البته این محصول فاقد ویژگی‌های تلویزیون‌های سطح بالا مثل کاهش نور محلی، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و موارد دیگر است.

تلویزیون‌های فریم و سایر محصولات سری سبک زندگی سامسونگ از جمله  The Serif، برای افرادی که‌ دنبال تصویر باکیفیت و تطابق با دکوراسیون خانه‌شان هستند تولید شده است. اطلاعات مربوط به قیمت و عرضه سری فریم 2022 به زودی اعلام خواهد شد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی