Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تلاش برای رفع مشکل فریز شدن دوربین گلکسی نوت 9

1397/09/03

 

تلاش برای رفع مشکل فریز شدن دوربین گلکسی نوت 9

 

اولین گزارش مربوط به فریز شدن دوربین گوشی های گلکسی نوت 9 سامسونگ مدت کوتاهی پس از عرضه گوشی در ماه آگوست منتشر شد . برخی از کاربران در جلسات رسمی سامسونگ شکایت کرده بودند که دوربین گوشی های گلکسی نوت 9 در هنگام عکسبرداری فریز می شود . آنها همچنین گزارش داده بودند که این دوربین ها زمان فیلم برداری نیز با وقفه مواجه شده است . این بدیهی است که نخواهیم این اتفاق برای گوشی گران قیمت هزار دلاری سامسونگ بیفتد .

این مسئله تنها گوشی های گلکسی نوت 9 که دارای اسنپدراگون می باشند را درگیر می کند .کاربران بسیاری هستند که گلکسی نوت 9 مجهز به اگزینوس دارند و تا به حال با این تجربه مواجه نشده اند .

 

حل مشکل فریز شدن دوربین گلکسی نوت 9

 

صاحبان گوشی های گلکسی نوت 9 در ایالات متحده که با این مشکل مواجه شده اند متاسفانه مجبورند تا مدت زمان مشخصی را تحمل کنند تا راه حل آن ارائه شود. برخی  از کاربران گزارش داده اند که دوربین حتی در برنامه ها و اپلیکیشن هایی که نیاز به دوربین دارد نیز با مشکل فریز شدن مواجه می شود و طی انجام پروسه "دوربین با خطا مواجه شد" را هشدار می دهد .

راه حل کوتاه مدتی توسط برخی از اعضای انجمن پیشنهاد شده است که شامل پاکسازی کش پارتیشن سیستم می باشد . با این حال ، این یک راه حل کوتاه مدت است و از آن جا که این مسئله برای کاربران زیادی پیش آمده ، نمی توان به آن اکتفا کرد . به روزرسانی بعدی سخت افزار نیز نتوانست این مشکل را حل کند .

کاربران از چند ماه گذشته با این مشل ها مواجه شده اند و اکنون ناامیدی آنها بیشتر شده است . اصلا جای تعجب ندارد که برخی از صاحبان گوشی ها از تلفن خود خلاص شدند و یک دستگاه غیر سامسونگ خریدند.

در نهایت خبرهای خوبی برای کسانی که گوشی های خود را با مشکلی که داشته بود حفظ کرده اند به گوشی می رسد . مدیر بخش انجمن سامسونگ در ایالات متحده تاکید کرده است که به روزرسانی ای اختصاصی در مورد مسئله فریز شدن دوربین های گلکسی نوت 9 در حال عرضه می باشد . با این حال ، هنوز تاریخ دقیق ارائه این به روزرسانی مشخص نشده است . بنابراین اعلام زمان دقیق این اصلاحیه برای کاربران هنوز میسر نمی باشد .

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی