Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تعویض بیش از 100 هزار گلکسی نوت7 در کره جنوبی

1395/07/01

سامسونگ حدود 100 هزار گلکسی نوت7 را در کره

جنوبی تعویض کرده است

 

گزارش های جدیدی که در خارج از کره جنوبی منتشر شده، نشان می دهد سامسونگ بیش از 100 هزار دستگاه گلکسی نوت7 را در وطن خود تعویض کرده است.

طرح تعویض گلکسی نوت7 از ماه سپتامبر در کره جنوبی آغاز شده و گفته می شود شمار نوت هفت های تعویض شده تا به امروز به 100 هزار واحد رسیده است.

براساس گزارشات به دست آمده حدود 30 هزار نفر به فروشگاه های مختلف سامسونگ، شرکای تجاری یا اپراتورهای وابسته به آن مراجعه کرده  تا فبلت معیوب خود را با نسخه ایمن آن تعویض کنند.

همچنین گفته می شود نزدیک به 18000 هزار نفر در کره جنوبی اقدام به لغو اشتراک موبایلی گلکسی نوت7 نموده اند. این میزان حدود 4.5 درصد کل کاربرهای گلکسی نوت7 مستقر درکره جنوبی را در بر می گیرد.سامسونگ قصد دارد حدود 400 هزار دستگاه نوت7 را تا پایان سپتامبر و قبل از آغاز فروش مجدد آن تعویض کند.

از آنجایی که امکان بازپرداخت وجه برای مصرف کنندگانی که قصد پس دادن گوشی را داشتند ممکن نبود؛ غول فناوری کره ای به طور رسمی از سامسونگ خواست تا مهلت مرجوع این دستگاه ها را افزایش دهد. بنابراین مشتریان فعلی قبل از شروع فروش این فبلت پرچمدار از خدمات پس از فروشی که سامسونگ در قبال آن متعهد شده بود به طور کامل برخوردار می شوند.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی