Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

تعطیلات امسال با گلکسی مانند سایر تعطیلات نخواهد بود؛ سنت‌ها را امسال با سامسونگ متحول کنید

تعطیلات امسال بی‌سابقه خواهد بود؛ از مهمانی شام تا رقص خانوادگی تکنولوژی کانون سنت‌های ما قرار گرفته است.
سالی که گذشت بسیاری از ما تعطیلات را با شام مجازی جشن گرفتیم؛ هرچند برخی از ما معاشرت حضوری را از سر گرفته‌ایم، ابزارهای تکنولوژی که به آن‌ها عادت کرده‌ایم همچنان با ما هستند. در واقع ادغام تکنولوژی در سنت‌های دیرین می‌تواند کیفیت تعطیلات امسال را بهتر از گذشته کند.

برگزاری مهمانی شام مجازی با فهرست مهمانان نامحدود
اکنون که تماس‌های تصویری و ویدیو کال به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است، شما می‌توانید افراد بیشتری را به پیوستن در زندگی واقعی دعوت کنید. به طور مثال با بازی SPY، پرسش‌های سرگرم‌کننده و مهمانی شام می‌توانید بستگان و دوستان خارج از شهر را در فعالیت‌های حضوری شرکت دهید. این نسخه ترکیبی از دور هم جمع شدن و درست کردن میز شام بی‌پایان و مهمانی بدون محدودیت که با شکوه‌تر و مجلل‌تر از قبل خواهد بود را فراهم می‌کند.

با گلکسی Z Flip3 دستور پخت را از دو ایالت دوردست دریافت کنید
طی چند سال اخیر و با پیشرفت تکنولوژی متوجه شدیم که چگونه می‌توانیم غذاها را از راه دور و به کمک سرآشپزهای خبره تهیه کنیم. تعطیلات امسال فرصت مناسبی برای تجدید خاطره‌ها با غذاهای سنتی است. با تماس تصویری با خانواده و دوستان صمیمی به کمک دستگاهی مانند گلکسی Z Flip3، آشپزی را به تجربه‌ای گروهی تبدیل کنید. کافی است که این گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ را تا نیمه تا کنید تا حالت Flex فعال شود و سپس آن را روی پیشخوان بگذارید. برای رسیدن به آزادی حرکت در آشپزخانه، می‌توانید از هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ استفاده کنید. در این مدت که غذا درون فر در حال برشته شدن است، از فرصت گفت و گو با دوستان صمیمی خود لذت ببرید و با کمک هم بوقلمون لذیذ را از راه دور طعم دار کنید.

با گلکسی Z Fold3 در چالش رقص خانوادگی TikTok معروف شوید
با برگزاری دوباره مهمانی‌های خانوادگی، فرصت مناسبی برای پرداختن به شوخی‌های جذاب فراهم می‌شود مخصوصاً این روزها که تقریباً همه از خویشاوندان خردسال تا والدین و پدربزرگ و مادربزرگ از TikTok استفاده می‎کنند. با رقص باله و چالش‌های یوگا افراد بیشتری را جذب زندگی سالم کنید و فرصت‌های بیشتر برای انتشار محتوا ایجاد کنید. بعد از جمع کردن همه افراد ویدیوهای خود را می‌توانید با ویژگی قاب‌بندی خودکار (Auto Framing) در برنامه دوربین برای فیلم‌برداری بدون دست در حالت Flex با گلکسی Z Fold3 تهیه کنید و کانون توجه باشید همان طور که سامسونگ طراحی کرده که باشید. گوشی هوشمند تاشو خود را باز کنید و برای گرفتن ویدیوهای واضح و شارپ بدون سه پایه روی سطح هموار مانند یک کارگردان عمل کنید. فکر کنید مادربزرگ با مهارت‌های رقص در کانون توجه قرار بگیرد، ویدیو شما احتمالاً میلیون‌ها بار دیده می‌شود.

ماراتن تماشای دسته جمعی فیلم تعطیلات با گلکسی تب S7 FE سامسونگ
شاید بهترین تجربه زندگی شما این باشد که همه در یک اتاق دور هم جمع شده و فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید؛ اما این روزها کمتر اتفاق می‌افتد که اعضای خانواده، دوستان و اقوام بتوانند دور هم جمع شوند. البته وب‌سایت‌هایی مانند Netflix و YouTube امکان تماشای رایگان فیلم یا پرداخت فیلم را در سراسر دنیا فراهم کرده‌اند، اما لذت دیدن یک فیلم در زمان واقعی با دوستان چیز دیگری است. با این حال با برگزاری تماشای دسته جمعی در گلکسی تب S7 FE، همچنان می‌توانید از سنت‌های ارزشمند خود حتی بدون حضور فیزیکی لذت ببرید. صفحه‌نمایش بزرگ تبلت سامسونگ امکان اجرای آسان چندین برنامه و تماشای فیلم به همراه بستگان و دوستان را فراهم می‌کند. برای نمایش همزمان دو محتوا می‌توانید از قابلیت نمای صفحه دو نیمه استفاده کنید و همراهان خود را کنار یکدیگر بنشانید. بدین ترتیب می‌توانید بر سر داوران فریاد بزنید یا درباره فیلم‌های مورد علاقه خود گفتگو کنید گویی همگی روی یک کاناپه نشسته‌اید.

دوربین چرخشی برای پخش زنده اتفاقات اطراف شما و ثبت خاطره‌های شگفت انگیز
با بازگشت دورهمی‌های حضوری، تعطیلات به احتمال زیاد زمینه‌ساز تجدید دیدار خواهد بود. بنابراین ثبت تک‌تک این لحظات با عکس‌های حرفه‌ای گلکسی A80 بدون نیاز به تجهیزات خاص مهم خواهد بود. گلکسی A80 نحوه ثبت جزئیات زندگی توسط شما را تغییر می‌دهد؛ دوربین سه‌گانه به صورت کشویی بالا می‌آید و می‌چرخد تا آن‌چه را در پشت و جلوی تلفن اتفاق می‌افتد ثبت کند. اکنون یک دوربین دارید که از هر دو طرف تصویربرداری می‌کند تا همه لحظات شما را ثبت نماید این دوربین نه فقط برای گرفتن سلفی بلکه برای پخش زنده ساخته شده است. به کمک صحنه‌های جالب آشپزخانه و عکس‌های جذاب همه افراد حاضر، می‌توانید آلبوم عکس مشترکی ایجاد کنید و همه لحظات را ثبت کنید. از دوستانتان بخواهید که عکس‌های آن روز را در اینستاگرام آپلود کنند تا یک آلبوم دیجیتال در اختیار همه قرار بگیرد. همچنین می‌توانید یک آلبوم عکس چاپی شامل بهترین عکس‌ها ایجاد کنید و آن را در تعطیلات سال آینده به عزیزانتان هدیه دهید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی