Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تصاویر فاش شده از نمایشگر پرچم‌دار سری گلکسی S22 به مقایسه ابعاد این سه گوشی اشاره دارد

1400/09/08

به تازگی تصاویر جدیدی از محافظ نمایشگر و دوربین سری پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲منتشر شده است که اطلاعات جدیدی را از ابعاد نمایشگر و چیدمان دوربین این سری پرچم‌دار افشا می‌کند.

از آنجا که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، همه‌ی نگاه‌ها به گوشی‌های هوشمند پرطرفدار سال آینده معطوف شده است. ظاهراً سامسونگ سال جدید میلادی را با عرضه گلکسی S21 FE در ژانویه (دی ماه) آغاز می‌کند و پس از آن نوبت به معرفی نسل جدید پرچم‌داران گلکسی S22 در ماه فوریه 2022 (بهمن ماه) می‌رسد. در همین راستا تصاویر جدید فاش شده از این سری محصولات سامسونگ در حال دست به دست شدن است که یک دید کلی از ظاهر سری گلکسی S22 به ما می‌دهد.

به گزارش فون آرنا، یکی از فاش کنندگان خبرهای فناوری به نام Teme تصاویری منتشر شده که محافظ‌های لنز دوربین سه مدل گلکسی اس ۲۲سامسونگ را نشان می‌دهد. تصاویر منتشر شده با شایعه هایی که قبلا در مورد این گوشی شنیده بودیم مطابقت دارد. بدین ترتیب انتظار می رود مدل استاندار و پلاس گلکسی اس ۲۲به یک سیستم دوربین سه گانه عمودی مجهز بوده، ماژول دوربین پشتی گلکسی اس ۲۲الترا از چهار لنز و سیستم فوکوس لیزری بهره می برد.

رندرهای گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس که قبلا فاش شده بود، نشان می‌دهد که این گوشی ها طراحی پشتی مدل های قبلی خود (گلکسی اس 21)  را حفظ خواهند کرد، با این تفاوت که ماژول دوربین در قسمت جداگانه ای قرار می‌گیرد و با لبه ی کناری دستگاه یکپارچه نمی‌شود. ظاهراً سیستم دوربین این دوگوشی به یک سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری ارتقا خواهد یافت.

به ‌نظر می‌رسد سامسونگ از سبک جدیدی برای طراحی دوربین پشتی گلکسی اس ۲۲ الترا بهره خواهد برد و سیستم دوربین این گوشی بر خلاف نسل قبلی خود (گلکسی اس 21 الترا) به طور مستقیم در بدنه‌ی آن قرار خواهد گرفت. شایعه شده است که این دوربین همان وضوح تصویر گلکسی S21 الترا را ارائه می‌دهد؛ در حالی که این روزها شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند اکثر تمرکز خود را روی بهبود کیفیت دوربین منعطف کرده اند.اما احتمال دارد سامسونگ از سه لنز جدید در این مدل استفاده کند.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده با گزارش‌هایی که به طراحی جعبه‌ای گلکسی اس ۲۲ الترا اشاره داشت، مطابقت دارد. بر اساس این گزارش‌ها، انتظار می‌رود پرچم‌دار اصلی سری S22 سامسونگ از طراحی جعبه‌ای مانند گلکسی نوت بهره ببرد و این در حالی است که دو مدل دیگر این سری از گوشی ها همچنان به گوشه های گرد و حاشیه های نازک مجهز خواهد شد، نسبت تصویر آن‌ها نیز کوتاه تر و یکنواخت است.

طبق اطلاعات قبلی، گلکسی اس ۲۲ الترا به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی، گلکسی اس ۲۲ پلاس به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی و نهایتا مدل استاندارد این پرچم‌دار به صفحه نمایش ۶٫۰۶ اینچی مجهز خواهد شد. گلکسی اس ۲۲ الترا برخلاف مدل قبلی خود احتمالا جایگاهی برای قرار دادن قلم S Pen ارائه خواهد کرد. این ویژگی به سامسونگ کمک می کند تا مشتریانی که به سری نوت این کمپانی علاقه دارند، نسبت به خرید سری جدید Galaxy S ترغیب شوند.

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس ۲۲در تاریخ ۸ فوریه‌ ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) رونمایی و ۱۰ روز بعد رسماً وارد بازار خواهد شد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی