Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ

1397/07/30

 

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ

 

اطلاعات و تصاویر همچنان در حال پخش و رونمایی از گوشی قابل انعطاف سامسونگ که به زودی رونمایی خواهد شد ، می باشند . تنها چند روز پس از دیدن تصاویر این دستگاه توسط آژانس اصلی صدور گواهینامه چین ، هم اکنون تصاویر بیشتری از این دستگاه منتشر شده است .

این موضوع که بخش های مختلف تولیدکننده گوشی تاشو سامسونگ قبل از رونمایی رسمی از این گوشی اطلاعات و تصاویر آن را فاش می کنند اصلا غیرمعمول و تعجب آور نمی باشد .

سامسونگ هنوز زمان دقیق معرفی گوشی SM-W2019 در چین را اعلام نکرده است . اخیرا این گوشی گواهینامه های مورد نیاز را اخذ کرده است بنابراین نتیجه می گیریم که دیگر زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نماند است .

 

گوشی تاشو جدید سامسونگ

 

مدل SM-W2019 بسیار شبیه به مدل قبلی خود با کد SM-W2018 می باشد . این گوشی احتمالا توسط یک پردازنده اسنپدراگون 845 طراحی شده است . دوربین عقب دوگانه نیز در این تصاویر مشاهده می شود که از طریق ویژگی های نرم افزاری مانند Scene optimizer پشتیبانی می شود .

مانند تمامی مدل های قبل از این ، مدل SM-W2019 نیز دو نمایشگر AMOLED با رزولوشن FULL HD دارد ، این دستگاه با اندروید نسخه Oreo 8.1 ارائه خواهد شد اما در ماه های آینده به Android 9 pie  به روزرسانی خواهد شد .

این تصاویر نشان می دهد که خیلی تغییر خاصی برای مدل جدید اعمال نشده است . سامسونگ مدل SM-W2018 را در ماه دسامبر سال گذشته راه اندازی کرد . این احتمال وجود دارد که شرکت با مدت زمان معین مانند قبل گوشی جدید را نیز عرضه کند . گوشی جدید تاشو سامسونگ در چین و کره جنوبی در دسترس خواهد بود .

 

 

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی