Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تصاویر بیشتری از پرچمدار تاشوی جدید سامسونگ منتشر شد

1395/06/29

تصاویر بیشتری از پرچمدار تاشوی جدید سامسونگ منتشر شد

 

حدود سه ماه پیش شایعات درباره تولید پرچمدار تاشو جدید سامسونگ موسوم به Veyron تیتر اغلب منابع خبری را به خود اختصاص داد. دستگاه Galaxy Folder 2 که یک اسمارت فون تاشو پایین رده است اخیرا وارد بازار شده و حالا به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد مدل رده بالای این اسمارت فون تاشو را روانه بازار کند.

برخی از تصاویر این دستگاه دو روز پیش در فضای مجازی منتشر شد؛ حالا امروز تصاویر جدیدی از آن لو رفته که شکل ظاهری مدل SM-W2017 را به خوبی نشان می دهد.

مدل SM-W2017 سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 820 با 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت خواهد بود. در بخش دوربین این دستگاه شاهد یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای دوربین اولیه و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهیم بود. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان درگاه یو اس بی نوع C، سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه، فناوری NFC برای پشتیبانی از Samsung Pay  را بر شمرد.

آخرین تصاویری که لو رفته این اسمارت فون را در اوج جلال خود و به رنگ طلایی نشان می دهد.  سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه مدل SM-W2017 و نام بازارهایی که این دستگاه را موجود می کنند را اعلام نکرده است.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی