Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تبلت ها و گجت های پوشیدنی در انتظار معرفی سامسونگ برای سال 2022 لو رفت.

1400/09/03

حالا که در آستانه ورود به سال 2022 هستیم؛ انتظارات از برند سامسونگ به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های بازار بسیار بالا است و این فقط مربوط به گوشی های هوشمند گلکسی S22 نیست. ما شایعات زیادی در مورد سری گلکسی تب اس 8 شنیده‌ایم و اکنون جزئیاتی درمورد این تبلت‌ها، به همراه برنامه‌های سامسونگ برای عرضه لپ‌تاپ‌ها، ایرفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند جدید خود نیز منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری The Elec، بخش ارتباطات بی‌سیم سامسونگ به تازگی برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۲ را با بیش از ۳۰ شرکت در کره جنوبی که با آنها تعامل دارد؛ در میان گذاشته است. این برنامه‌ها شامل زمان عرضه این محصولات و همچنین تعداد دستگاه‌های تولید شده می‌شوند.

اطلاعاتی که توسط یکی از افشاگران به نام FrontTron ترجمه و در جدولی منظم قرار گرفته است؛ خبر از این میدهند که در سری Galaxy Tab S8 شاهد معرفی چهار مدل متفاوت خواهیم بود. این مدل ها شامل Galaxy Tab S8 Lite، Galaxy Tab S8، Galaxy Tab S8 Plus و در نهایت Galaxy Tab S8 Ultra میشوند. تمام مدل های رده بالای Tab S8 قرار است در سه ماهه دوم سال 2022 به تولید برسند در حالی که مدل Lite در سه ماهه آخر سال عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات، سامسونگ به دنبال تولید 1.6 میلیون دستگاه تب اس 8 لایت و 1.2 میلیون دستگاه از نسخه معمولی آن یا همان گلکسی تب اس 8 را تولید کند. مدل‌های پلاس و اولترا باید در مقادیر کمتر و به ترتیب 900 هزار و 400 هزار دستگاه ساخته شوند.

در این بین، شاهد حضور دو تبلت مقرون به صرفه گلکسی Tab A8 و Tab A7 Lite هستیم که قرار است بین سه‌ماهه اول تا چهارم سال 2022 تولید شوند و در مقادیر بسیار بیشتر از نسخه های پریمیوم تا 11 میلیون دستگاه تولید شوند.

در حوزه پوشیدنی های هوشمند، سامسونگ به دنبال تولید 4.8 میلیون دستگاه از Galaxy Watch5 آینده در سه ماهه چهارم است. Galaxy Buds Pro2 و Buds Live2 نیز در دوره Q2-Q3 انتظار می رود. سامسونگ به دنبال ساخت 3.3 میلیون دستگاه Buds Live2 و 3.1 میلیون Buds Pro2 است.

در بخش گجت‌های پوشیدنی، این شرکت همچنین فعال بوده و قصد دارد تا در سه ماهه آخر سال آینده، به تولید ۴.۸ میلیون دستگاه از ساعت هوشمند جدید خود، یا همان Galaxy Watch5 بپردازد. تولید ایربادهای  بی‌سیم Galaxy Buds Pro2 و Buds Live2نیز قرار است بین سه ماهه دوم تا سوم سال ۲۰۲۲ آغاز شود؛ سامسونگ قصد دارد تا به میزان ۳.۳ میلیون دستگاه از ایربادهای بی‌سیم گلکسی Buds Live2 و ۳.۱ میلیون دستگاه از گلکسی Buds Pro2را تولید کند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی