Close
جستجو

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت 32 گیگابایت

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

Samsung Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505

این تبلت در تاریخ 2 سپتامبر رونمایی شده است. اما عرضه آن در تاریخ 11 سپتامبر 2020 بوده است. سامسونگ پیش از این نیز در تولید تبلت های اندرویدی رقیبی سرسخت برای تبلت های اپل به شمار می آمد، اما کمپانی اپل در تولید تبلت های خود همیشه طرف کیفیت را گرفته و تبلت هایی تولید کرده است که از نظر امکانات همه چیز تمام هستند. در واقع بنابر شرایط موجود عرضه هر تبلت، بهترین های آن تاریخ را بر تبلت های خود ایجاد کرده است. اما کمپانی سامسونگ برای تصاحب این بازار به تولید تبلت های میانرده و یا ضعیف تر نیز تن داده تا پاسخگوی نیاز کاربران بیشتری باشد. در ادامه مشخصات گلکسی تب A7 را می خوانید:

طراحی ظاهری Galaxy Tab A7

مهمترین بخش مشخصات این تبلت که یکی از مهمتری جنبه تبلیغات آن نیز بوده است نمایشگر آن است. سامسونگ با تمرکز بر اندازه نمایشگر، این تبلت را به فروش بالای خود رسانده . گلکسی تب A7 با داشتن نمایشگر 10.4 اینچی به عنوان یک تبلت با نمایشگر بزرگ شناخته می شود. این نمایشگر از رزولوشن 1200 در 2000 پیکسل برخوردار است که با حاشیه ای نسبتا پهن طراحی شده است. ابعاد این تبلت به اندازه 247.6 در 157.4 در 7 میلی متر است و وزنی معادل 476 گرم دارد. نوع نمایشگری که برای این تبلت در نظر گرفته شده است از نوع پنل های IPS LCD است. این نمایشگر حدودا 79.0 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

طراحی این تبلت به شکل افقی بوده است که باعث می شود بری تماشای فیلم بسیار مناسب باشد. از این جهت سنسور دوربین سلفی در حالت عمودی در قسمت میانی سمت چپ قرار گرفته است. در همین قسمت روی لبه کلید های پاور و تنظیم صدا نیز به چشم می خورد. در قسمت پشت این تبلن یک دوربین با ماژولی مربعی شکال دیده ی شود که ابتدایی ترین نیاز کاربران از داشتن دوربین را برطرف کننده است. در لبه های کناری هر دو سمت جمعا چهار اسپیکر صوتی نیز دیده می شود که موجب می شود علاوه بر تجربه تماشای محتوای بصری با کیفیت، صدای با کیفیتی نیز شنیده شود. در لبه سمت راست این تبلت دو درگاه دیده می شود که یکی از آن ها درگاه شارژر و دیگری درگاه هدفون است. متاسفانه در این دستگاه خبری از S Pen نیست. از این جهت ممکن است برای خرید این تبلت به علت نبود این امکان کمی تردید داشته باشید.

مشخصات فنی Galaxy Tab A7

وقتی صحبت مشخصات فنی به میان می آید اولین گزینه سیستم پردازش اطلاعات یک دستگاه الکترونیکی است. تبلت ها نیز از این سیستم مبری نیستند. بنابراین مهمترین بخش فنی آن ها مربوط به پردازنده و فرایند تجزیه و تحلیل داده ها است. سامسونگ برای این دستگاه از تراشه اسنپدراگون کوالکام 662 بهره برده که پردازنده ای 8 هسته است. که از چهار هسته کورتکس A73 و 4 هسته کورتکس A53 تشکیل شده است. در کنار این سیستم پردازشی یک پردازنده گرافیکی از نوع آدرنو 610 نیز وجود دارد که عملکرد دستگاه در نصب برنامه های متنوع را راحت تر می کند.

سامسونگ این دستگاه را به درگاه ورود و خروج کارت حافظه جانبی نیز مجهز کرده است. اما علاوه بر این امکان کاربران می توانند گلکسی تب A7 را در دو نسخه 3/32 و 3/64 گیگابایت تهیه کنند. سیستم نرم افزاری این دستگاه نیز به اندروید 10 مجهز شده که مبتنی بر رابط کاربری UI 2.1 است.

دوربین ها

شاید دوربین یک تبلت به اندازه دوربین یک گوشی هوشمند کارامد نباشد، اما وجود آن بر این نوع دستگاه نیز الزامی است. با یک دوربین معمولی امکان تماس تصویری با این دستگاه امکان پذیر خواهد بود از این جهت سامسونگ از دو دوربین اصلی و سلفی که هر کدام به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل هستند بهره برده تا نیاز ابتدایی کاربران را از داشتن دوربین برطرف سازد. هر دو این دوربین ها قابلیت فیلمبرداری 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا هستند.

باتری

باتری این دستگاه از نوع باتری لیتیوم پلیمری بوده که قدرتی 7040 میلی آمپری دارد. این باتری که از قابیلت فست شارژ نیز بهره مند است می تواند بهترین گزینه در تبلت ها باشد.، چراکه علاوه بر داشتن باتری سخاوتمند که امکان استفاده طولانی مدت را برای کاربر به ارمغان می آورد، می تواند در زمان کوتاه تری نیز شارژ شود.

این تبلت با نمایشگر وسیع خود شناخته ی شود، اما به غیر از این مزیت وجود باتری قدرتمند یکی دیگر از عاملینی است که می تواند شما را برای خرید ترغیب کند. با این وجود نبود قلم لمسی خود به عنوان یک خلاء در این تبلت شناخته می شود که کاربران بسیاری را متعجب کرده است. با این وجود این تبلت با قیمت مناسبی در دسترس کاربران خواهد بود.

خرید از : شعبه ونک88641883 - 88647891

خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*