Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تایید گلکسی M10سامسونگ با نمایشگر 6 اینچی و باتری 3400 میلی آمپر

1397/10/12

 

 

گلکسی M10 سامسونگ با صفحه نمایش 6 اینچی و باتری 3400 میلی آمپری تایید شد

 

پس از گزارش های متعدد و اخذ گواهینامه های مختلف ، گوشی هوشمند رده متوسط با نام گلکسی M10 سامسونگ که منتظر آن بودیم در حال حاضر برای رونمایی توسط FCC در ایالات متحده تاییدیه گرفته است .

این گوشی با شماره مدل SM-M105F/DS دارای صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی با ابعاد 155.7x 75.8 میلی متر می باشد که در گواهی آن ذکر شده است . این بدین معنی می باشد که اگر از لحاظ اندازه بخواهیم مقایسه کنیم با گوشی گلکسی +S9 پلاس تقریبا برابری می کند پس ازنظر قیمت نیز چون گوشی رده متوسط می باشد برای خرید گزینه خوب و اقتصادی می باشد . پس از همه اینها باید بگوییم که اخیرا کره جنوبی دستگاه های گران قیمت خود را برای نمایشگرهای بزرگتر در نظر گرفته است تا مشتریان را به سوی مدل های گران قیمت تر هدایت کند .

در رابطه با مشخصات ، شایعات گذشته اشاره به حضور چیپست اگزینوس 7870 مدل Octa-core سامسونگ داشته اند . این گزارش همچنین اشاره به 3 گیگابایت حافظه رم نیز داشته است . این گوشی ها دارای دو نوع انتخاب حافظه 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی نیز می باشند .

برای کامل کردن پکیج مشخصات این گوشی نسخه اندروید Oreo 8.1 با همان رابط سامسونگ Experience قدیمی ، بلوتوث 4.2 و باتری 3400 میلی آمپری همه در کنار هم آمده اند .

گلکسی M10 سامسونگ در اوایل ماه ژانویه در کنار گوشی های گلکسی M20 و گلکسی M30 معرفی خواهد شد . هم اکنون سامسونگ در حال کار بر روی برخی از مدل های جدید گلکسی A می باشد اما هنوز آماده انتشار نیستند .

 

 

منبع : phonearena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی