Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

به دانشگاه خوش آمدید؛ 5 وسیله ضروری کوله­‌پشتی شما دانشجوی ترم اولی

در دوره‌­ای هستیم که دنیای آموزش متفاوت‌­تر از هر زمان دیگری شده است. بسیاری از ما با هم به کلاس درس باز خواهیم گشت اما آموزش از راه دور به این زودی‌­ها تعطیل نخواهد شد. وقتی صحبت از خرید برای بازگشت به دانشگاه می­‌شود، چگونه خود را برای این دنیای جدید آماده کنیم؟

ما وسایل مورد نیاز شما برای کمک به آمادگی تحصیل را به عنوان یک لیست خرید در اختیارتان قرار داده‌­ایم؛ بیایید با هم یک نگاهی به آن بیندازیم:

Galaxy Tab S7 پیشرفته‌­ترین تبلتی که برای کار و آموزش طراحی شده

گلکسی تب S7 نحوه کار و درس خواندن شما را تغییر می‌­دهد؛ این تبلت به شما این قدرت را داده که با تمام توان یاد گرفته و هوشمندانه‌­تر کار کنید. تماس‌­های تصویری یا Video Call، که زمانی برای گپ با دوستان از راه دور و دیدارهای خانوادگی افراد دور از خانه استفاده می‌­شدند، در حال حاضر یک گزینه متداول هستند. به احتمال زیاد پروژه کاری بعدی شما یا ساعت ارتباط با استادتان از طریق تماس‌ویدئویی خواهد بود. شما به یک تبلت با نمایشگر عریض نیاز دارید که جزئیات را به شما نشان دهد و به شما کمک کند تا بهترین خود باشید. مانند گلکسی Tab S7 آیا به نمایشگر بزرگتری نیاز دارید؟ پیشنهاد ما به شما گلکسی Book Pro است.

هدفون بی‌­­سیم گلکسی Buds Pro برای حذف نویز و سر و صداهای محیط

اگر تمام روز خود را در کتاب‌خانه سپری می‌­کنید یا در کافه مشغول تایپ مقاله هستید، گاهی وقت­ها فقط لازم است سر و صداهای بیرون را خاموش کرده و تمرکز کنید. هدفون­‌های فوق‌­العاده Galaxy Buds Pro برای شما بسیار ضروری هستند. قابلیت حذف صدای فعال هوشمند این هندزفری به شما این امکان را می‌­دهد تا صداهایی را بشنوید که می‌­خواهید و صداهایی که دوست ندارید شنیده شود، خاموش کنید. جمله‌ی معروف “فردا امتحان دارم هیچی نخوندم” شاید به گوش خیلی از ما آشنا باشد اما اگر مطالعه و درس خواندن را تا قبل از شب امتحان به تعویق انداخته‌اید؛ گلکسی Buds Pro برای کمک به شما آماده است.

ساعت هوشمند  Galaxy Watch4 مراقب همیشگی سلامت شما

می‌­دانیم که بسیاری از افراد قبل از امتحان دچار اضطراب می‌­شوند؛ البته مقداری استرس به شما کمک می‌­کند بهترین عملکرد را در جلسه امتحان داشته باشید. اما با افزایش استرس، اغلب اوقات پس‌­رفت در مراقبت از خود خیلی راحت اتفاق می‌­افتد. یک ساعت هوشمند مثل گلکسی Watch4 می‌­تواند مفید باشد تا کیفیت خواب و میزان اضطراب شما را کنترل کند، با این ساعت هوشمند می‌­توانید گوشی هوشمندتان و دستگاه‌­های وسوسه‌­انگیزی که موجب حواس پرتی می‌­شود را در خانه بگذارید و در عین حال که متصل هستید، هوشمندانه‌­تر درس بخوانید.

گلکسی Tab S7 FE پیشنهاد خریدی دل‌­نشین و گوش­‌نواز

حالا که محل برگزاری کلاس­‌های درس می‌­تواند هر جایی باشد، فناوری همه‌­کاره که به شما امکان می‌­دهد تمام کارهای موردنیازتان را انجام دهید، ارزش فوق العاده‌­ای دارد. حمل کردن یک Galaxy Tab S7 FE باریک و سبک در اطراف محوطه آموزشی آسان‌­تر از حمل لپ‌­تاپ است. تبلت گلکسی S7 FE با یک قلم S Pen به شما امکان می‌­دهد تا یادداشت‌­های دست‌­نویس تهیه کنید. و از آن‌جایی که شما 24 ساعته دانش‌­آموز یا دانشجو نیستید، این تبلت برای تماشای بی‌­وقفه فیلم و سریال‌­های مورد علاقتون یا بازی جذاب و شدیداً اعتیادآور پابجی عالی است.

با Samsung برنامه­‌های پشتیبان مورد نیازتان را برای یک دنیای آموزشی جدید مهیا کنید

به طور یقین در این سال تحصیلی مشکلات پیش­‌بینی نشده‌­ای وجود خواهد داشت. آیا متقاضی شرکت در آزمون هستید اما نمی‌­توانید یک شبکه Wifi پیدا کنید؟ کافی است از گلکسی S21 خود به عنوان هات­‌اسپات بی‌­سیم استفاده کنید و لپ‌­تاپ خود را وصل کنید. کوله‌­پشتی خود را گم کرده­‌اید؟ یک Galaxy SmartTag روی وسایل خود وصل کنید تا بتوانید با استفاده از یک دستگاه دیگر آن‌­ها را ردیابی کنید. اگر در محوطه دانشگاه هستید و فقط تلفن همراهتان در دسترس است؛ در حالی که باید یک تماس تصویری مهم را پاسخ دهید یا یک فایل ضروری با حجم بالا دانلود کنید، این کار را می‌توانید به راحتی با یک دستگاه مجهز به نسخه 5G مانند گلکسی A52 5G انجام دهید.

اکنون، زمان تبریک به شما رسیده است. شما در زمینه آمادگی برای سال تحصیلی موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد شدید خوشحالیم که توانستیم در این روز پرافتخار در کنارتان باشیم. تحصیلات مبارک!

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی