Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

بهترین تجربه سلفی با گوشی های Samsung Galaxy A3,A5

پاسخی به سلیقه افراد

اگر می خواهید از دیگران متمایز باشید و به حسن سلیقه خود افتخار کنید،مدل های A3 و A5 سامسونگ فقط برای شما ساخته شده است.این مدل ها اولین موبایل های با بدنه کاملاً فلزی سامسونگ هستند.

لذت بی نهایت از تماشای تصاویر با وضوح و شفافیت بالا در صفحه نمایش Super AMOLED در کنار طراحی فوق باریک و لوکس Galaxy A3 و Galaxy A5،حس تمایز را به شما هدیه می کند.

عملکرد هوشمندتر"سلفی"دوربین در این دو مدل به شما،امکان ثبت شادترین و مهم ترین لحظات را،به روشی مهیّج تر و آسان تر می دهد.

رنگ های متنوع مطابق با سلیقه های گوناگون،رنگ و روی تازه ای به زندگی روزمره کاربران می بخشد.

بهترین تجربه"سلفی"

با دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت سلفی هوشمندتر،عکاسی،لذت بخش تر و ساده تر شده است.

اکنون می توانید بدون نگرانی،تمامی لحظات خوش خود را ثبت و خاطرات با ارزش و خارق العاده ای را با دوربینی متفاوت حفظ کنید.همچنین می توانید با ویژگی Wide Selfie،لحظه های با ارزشی را که با گروه دوستان دارید و یا با مناظر با شکوه،بدون نگرانی از حذف هیچ کدامشان،در عکس هایتان ثبت کنید.

همسو با علایق کاربران

اولویت و سلیقه جوانان در انتخاب موبایل،تحت تأثیر تکنولوژی قرار گرفته است.مخاطبان سری A سامسونگ،طرح های ساده و در عین حال پیچیده را ترجیح می دهند.آن ها پیوسته به شبکه های اجتماعی متصل شده و از اشتراک گذاشتن عکس هایتان،از جمله عکس های"سلفی" با دیگران لذت می برند.

تصاویر و صداهای زنده

با بکارگیری فناوری Super AMOLED Display،زنده ترین و عالی ترین تصاویر را در هر محیطی برای شما به نمایش می گذارند و با رنگ های اشباع شده حیرت انگیز،می توانید از مناظر و یا عکس هایی کاملاً واقعی،در هر زمان و مکان،لذت ببرید.

روش استفاده از سیم کارت هیبریدی(فقط مخصوص مدل های دو سیم کارته)

اکنون کاربران می توانند از جایگاه سیم کارت هیبریدی،به عنوان جایگاه سیم کارت یا کارت حافظه microSD استفاده کنند.

محصولات پوشیدنی سازگار

این محصولات به شما کمک می کنند تا به آسانی و بدون نیاز به در دست داشتن گوشی،ایمیل ها،پیام ها و تماس هایتان را پاسخ دهید.این ابزار،پیوسته شما را در جریان برنامه های روزانه قرار داده و اپلیکیشن S Health در داشتن زندگی سالم کمک خواهد کرد.با داشتن این محصولات پوشیدنی،می توانید بسیاری از ویژگی های موبایل هوشمند را بر دستانتان داشته باشید.GALAXY A3 و GALAXY A5 توانایی های بیشتری به شما ارائه خواهد داد.

1393/11/29

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-88647768

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی