Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

برگزیده ترین گوشی های هوشمند در سه فصل اول 2021، غول آمریکایی دنیای موبایل در مقابل غول کره ای!

1400/09/07

فهرست برگزیده ترین گوشی های هوشمند دنیا در سه فصل اول سال 2021 منتشر شده است و جالب اینکه به جز اپل و سامسونگ برند دیگری در میان 5 گوشی پرفروش دنیا نماینده ندارد.

موسسه IDC در جدیدترین گزارش خود فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد با وجود اینکه سیستم عامل اندروید سهم بسیار بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است؛ اما مدل‌های مختلف آيفون همچنان از محبوبیت بسیار بالایی در دنیا برخوردار هستند. وفاداری کاربران اپل سبب شده که این شرکت حضور پررنگی در فهرست محبوب‌ترین گوشي‌ها هوشمند دنیا در سه فصل اول ۲۰۲۱ داشته باشد.

طبق این گزارش، آیفون 12 پرفروش ترین گوشی 9 ماه اخیر بوده است. پس از پرچمدار سال گذشته اپل، گوشی گلکسی A12 سامسونگ در جایگاه دوم قرار گرفته است و در جایگاه سوم تا پنجم نیز به ترتیب آیفون 11، آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 پرو دیده میشوند.

از آن جایی که مدت زیادی از عرضه سری آیفون 13 در بازارهای جهانی نگذشته است، بنابراین، طبیعی است که شاهد حضور گوشی‌های این خانواده نباشیم. با این‌حال، نگاهی به آمار نشان می‌دهد که سری آیفون ۱۳ به‌زودی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند بازار خواهد شد. بنابراین باید منتظر آمار فروش هر یک از مدل‌های این سری در ماه‌های آینده باشیم تا بتوانیم قضاوت درستی درباره آن داشته باشیم.

متأسفانه مؤسسه IDC جزئیات میزان فروش این گوشی ها را به اشتراک نگذاشته است. احتمالاً این موسسه قصد دارد تا پایان سال میلادی جاری صبر کرده و سپس آمار نهایی فروش گوشی های مختلف را منتشر کند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی