Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

با گلکسی S20 FE می‌توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید

ما سوال کردیم؟ شما پاسخ دادید که از تلفن رویایی خود چه می‌خواهید، گوشی گلکسی S20 FE پاسخ ما به خواسته شماست، با نسخه Fan Edition و داستان‌های نهفته اش آن­چه را دوست داشتید ارائه کردیم.

سامسونگ به عنوان یک برند، همواره در حال گوشی دادن، یادگیری و به تکامل رسیدن است؛ درست مثل شما. گلکسی S20 FE تنها یکی از نمونه محصولاتی است که نشان می‌دهد چطور فیدبک‌های شما را با دل و جان گوش داده و گوشی ساخته که عاشقش شوید. این کمپانی در گلکسی S20 همه نوآوری‌ها را به کار برده و هر آنچه را که دوست داشتید نگه داشته تا متناسب با دنیای شما باشد. چه در حال هایلایت کردن استوری‌های خود باشید، چه مهارت‌های عکاسی خود را به رخ بکشید یا ساعت‌ها بازی کنید، می‌توانید مطمئن باشید که Galaxy S20 FE پاسخگوی همه نیازهای شما است.

ویژگی‌های جذابی که عاشقشان می‌شوید

سامسونگ ویژگی‌های حالت شب و زوم فضایی از دوربین را برای شما حفظ کرده است که برای گرفتن لحظاتی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، امتحان خود را پس داده و حقیقی است. فرق نمی‌کند که قرار است در چالش کراس­فیت بعدی ظاهر شوید، سلفی­ های جذاب و هنری بگیرید یا لحظه کسب امتیاز تعیین کننده برنده بازی را به تصویر بکشید، همه جزئیات را می‌توانید به طور واضح ثبت کنید.

تمام چیزی که نیاز دارید، برای انجام کاری که دوست دارید

اگر شما طرفدار عکاسی هستید و یا اینکه دوست دارید پست‌های اینستاگرام خود را با هر چیزی که الهام بخش شماست پر کنید، سامسونگ تمام نوآوری‌های S20 را گرد هم آورده است. این گوشی هوشمندی است که آنچه را می‌خواهید به شما می‌دهد تا آنچه را که عاشقش هستید یا بیشتر از آن انجام دهید.

حتی رنگین‌کمان هم به این رنگ‌ها حسادت می‌کند

گوشی که هیچ گاه از شما جدا نمی‌شود، باید به عنوان مکملی برای استایل خاص شما باشد. از بین رنگ‌های سورمه ای و سفید کلاسیک، یاسی و سبز براق تا قرمز و نارنجی جذاب که در اختیار شما قرار داده شده انتخاب کنید.

تمام نگاه ها بر روی صفحه نمایش خیره کننده شما

صفحه نمایش Infinity-O با اندازه 6.5 اینچی و وضوحFull HD+ ‎‏ با کمی خمیدگی در لبه‌های اطراف و یک پانچ‌ کوچک برای دوربین نمایشگری فراگیر را در اختیارتان قرار می‌دهد. که تجربه بازی، پخش ویدیویی و تماس تصویری را برای شما بسیار جذابتر خواهد کرد.

عمیق‌تر ببینید، نزدیک تر شوید و حالا عکس مورد نظرتان را بگیرید

دوربین سه گانه Pro-grade

سه دوربین در پشت گوشی به شما اجازه می‌دهد به راحتی و بدون فیلتر عکس حرفه‌ای بگیرید. با دوربین زاویه باز تصویر بیشتری را ثبت کنید، سپس با دوربین اولترا واید آن را عریض‌تر کرده و با زوم اپتیکال سه برابری در دوربین تله فوتو بزرگ­نمایی کنید.

با Space Zoom از جایتان بلند نشده به سمت ردیف جلو بروید

30X Space Zoom به شما قابلیت بزرگنمایی یک طرف فضا از طرف دیگر را می‌دهد. ترکیب 3X Optical Zoom با 30X Super Resolution Zoom به شما اجازه این را داده که بدون بلند شدن از جایتان صحنه را بزرگ‌نمایی کنید.

بزرگترین حسگر Dual pixel برای شب زنده داران

دوربین پشت Galaxy S20 FE با هوش مصنوعی بهبود یافته و پیکسل‌های بزرگ­تر به طوری طراحی شده تا نور را حتی در تاریکی جذب کند، بنابراین عکس های شما واضح و روشن خواهد شد. همچنین این دوربین چندین قاب را در یک لحظه پردازش کرده و به صورت یک عکس شفاف شبانه ثبت می­کند.

یک­بار عکس بگیرید، کاشف تصاویر بیشتر در گالریتان باشید

قابلیت Single Take شما را به یک تولید کننده محتوا حرفه‌ای تبدیل می‌کند. تا 15 ثانیه عکسبرداری کنید و سپس اجازه دهید گوشیتان بقیه کارها را انجام دهد. حالا وقت آن رسیده برای کشف تعداد زیادی عکس و ویدیو به بخش گالری بروید.

تغییر حالت از سلفی به پرتره شخصی

با دوربین جلو 32 مگاپیکسلی سوپراستار تصویر باشید و از جزئیات بیشتر در عکس‌ها و ویدیوهای خود لذت ببرید.

LTE و Wi-Fi 6 سرعت پخش اینترنتی شما را حفظ می‌کند

LTE با سرعت حداکثر 2.0 گیگابایت در ثانیه به شما سرعت بیشتری در استفاده از اینترنت ارائه می‌دهد. این در حالی است که Wi-Fi 6 شما را به طور ایمن و با تأخیر کم حتی در یک مکان شلوغ متصل می‌کند. بنابراین می‌توانید با سریعترین سرعت و تأخیر خیلی کم به بازی آنلاین خود ادامه دهید.

دو برابر سریع­تر از نمایشگرهای دیگر

صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی بازخوانی می‌شود تا حرکات شفاف و پاسخ لمسی سریع باشد. چه در حال تماشای محتوای گالری باشید یا پیمایش صفحه به سمت پایین این قابلیت باعث می‌شود به سرعت و با لرزش کمتر حرکت کنید.

باتری هوشمند برای تمام روز

دیگر نگران این نباشید که گوشی خود را کجا به برق متصل کنید؛ باتری 4500mAh نیرویی به گوشی شما می‌دهد تا در تمام روز دوام آورد و به اندازه کافی هوشمند است که توان خود را وقتی می‌خواهید ساعت­ها بازی کنید حفظ کند.

گوشی هوشمندی که سریع­تر از سریع بودن فکر می‌کند

بیشترین بهره‌وری را از سرعت بالای دیتا و محتوای ابری با جدیدترین نوآوری پردازنده S20 و 8GB حافظه ببرید. تمام این­ها به اضافه NPU بهینه شده کارایی را به سطحی می‌رساند که بدون وقفه از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر بروید. همچنین توان این را دارد که شما را پیروز بازی Call of Duty کند.

حافظه‌ای قوی برای هزاران عکس و ویدیو

با 128 گیگابایت فضای داخلی و قابلیت ذخیره بیشتر تا 1 ترابایت روی کارت حافظه microSD، تنها محدودیتی که برای ذخیره­ سازی دارید آن چیزی است که می‌خواهید خلق یا دانلود کنید.

در برابر قطرات باران و گرد و غبار محافظت شوید

با گواهی IP68 برای استقامت در برابر آب و گرد و غبار، این گوشی تا عمق 1.5 متر آب تا 30 دقیقه مقاومت می‌کند. بنابراین اگر گوشی شما کمی خیس شد ادامه دادن عکاسی بدون اشکال خواهد بود.

هر چیزی به غیر از معمولی، وقت آن رسیده باورنکردنی و خارق‌العاده باشید

تصمیم گرفتن برای خرید یک گوشی جدید می‌تواند شبیه حس انتخاب بین ریخت و پاش کردن برای بهترین ویژگی‌ها و قانع بودن به قابلیت‌های پایین‌تر باشد. اما با گلکسی S20 FE، نیازی نیست به کم قانع باشید. شما ویژگی‌های باورنکردنی این گوشی را بدون خالی کردن کیف پولتان، دریافت خواهید کرد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی