Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

باز شدن دریچه‌ای جدید به زندگی شما با تلفیق استایل و تکنولوژی

نمایشگرهایی برای همه مکان‌ها، نمایشگرهایی برای همه افراد

با تلویزیون‌ The Frame سامسونگ حس و حالتان را با سبک‌ها و رنگ‌ها نشان دهید
تلویزیون‌هایی که تا امروز دیده‌ایم این قابلیت را دارند که در کنار تابلوها و قاب عکس‌ها، بر روی دیوار نصب شوند اما قطعا تابه‌حال پیش نیامده که آنها را با قاب‌های کناری‌شان اشتباه بگیریم. حالا ولی با تلویزیون تازه‌ای از سامسونگ مواجهیم که با طراحی مینیمال و هنرمندانه، این قابلیت را دارد تا در کنار نقاشی‌ها و عکس‌های آویخته شده بر دیوار، همچون یک اثر هنری دیده شود.


تلویزیون Frame سامسونگ یک تفاوت مهم با دیگر تلویزیون‌ها دارد. این دستگاه در هنگامی که خاموش است به جای اینکه یک نمایشگر سیاه و معمولی باشد، بدل به یک تابلوی هنری می‌شود که با سلیقه شما قابل تنظیم است. می‌توانید اثر هنری به نمایش در آمده در تلویزیون فریم را به انتخاب خود از گنجینه آثار درون تلویزیون برگزینید و یا به سراغ عکس‌های شخصی و خانوادگی‌تان بروید. همچنین این قابلیت برای کاربر پیش‌بینی شده تا با صرف هزینه‌ای اندک، به گنجینه گالری‌ها و موزه‌های بین‌المللی دست پیدا کند و از میان آثار آنها یک تابلو به خانه خود بیاورد!

تلویزیون فریم از کیفیت تصویری UHD برخوردار است؛ سامسونگ برای این تلویزیون‌ها که در ابعاد 32 تا 85 اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، از Art Store UX جدید استفاده کرده تا راحت‌تر بتوان برای آن‌ها محتوای هنری پیدا کرد. قاب اطراف تلویزیون قابل تغییر برای هماهنگی بیشتر با محیط است و کاربر می‌تواند آن را از میان رنگ‌های قهوه‌ای سوخته، قهوه‌ای روشن و سفید انتخاب کند. همچنین یک حسگر روشنایی در این تلویزیون پیش‌بینی شده تا میزان نور و روشنایی تلویزیون را متناسب با نور محیطی تنظیم کند. حسگر حرکتی تلویزیون Frame می‌تواند به‌طور هوشمند حضور افراد را در اتاق تشخیص دهد تا هنگامی که کسی در اتاق نیست به‌طور خودکار بر روی حالت کم‌مصرف قرار گیرد. در نهایت برای تکمیل این تلویزیون از پایه‌های دیواری جدید سامسونگ بهره برده شده تا تلویزیون فریم با کمترین فاصله از دیوار، به آن نصب شود.

با تلویزیون Neo QLED 8K شکوه هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد اما تکامل می‌یابد
این تلویزیون‌های سامسونگ در مدل‌های4K و 8K روانه بازار می‌شوند و از ورودی 144 هرتز پشتیبانی می‌کنند. این تلویزیون‌ها همچنین قادر به پشتیبانی از دالبی اتموس، آمپلی‌فایر صوتی فعال، ردیابی صدای اشیاء و صدای SpaceFit هستند. در هنگام استفاده از برخی ساندبارهای مخصوص سامسونگ به همراه این تلویزیون‌ها، می‌توانید بطور همزمان از آن‌ها و اسپیکر تلویزیون استفاده کنید. این ساندبارها از دالبی‌ اتموس بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ در این تلویزیون‌ها برای پردازش تصویر استفاده بیشتری از هوش مصنوعی کرده و برای مثال قابلیت بهبود عمق اشیاء، محتوای درون نمایشگر را برای پس زمینه و پیش زمینه آنالیز می‌کند. این ویژگی به گفته سامسونگ می‌تواند یک افکت تقریباً سه‌بعدی ایجاد کند. ویژگی دیگر این تلویزیون، کنترل تطبیقی نور اجسام نام دارد که شکل اجسام را بررسی کرده و نور را برای آن‌ها تنظیم می‌کند. تمام این ویژگی‌ها به گفته سامسونگ باعث می‌شود که نواحی روشن، روشن‌تر و نواحی تاریک، تیره‌تر به نمایش گذاشته شوند و البته تأثیر منفی روی شفافیت و وضوح اجسام نداشته باشد. سامسونگ همچنین در این تلویزیون‌ها از نور پس زمینه 14 بیتی بجای 12 بیتی استفاده کرده تا کنترل نور دقیق‌تری در اختیار افراد قرار بگیرد.

با تلویزیون MicroLED 2022 غول‌پیکر سامسونگ 10% رنگ گسترده‌تر داشته باشید
تلویزیون های MicroLED سامسونگ از پیکربندی 178 اینچی پشتیبانی می‌کند. البته اگر خریدار ثروتمند این تلویزیون فضای کافی برای سیستم‌های 178 اینچی نداشته باشد، می‌تواند نمونه‌های کوچکترش را خریداری کند. سامسونگ در سال جاری میلادی مدل‌های 89، 99 و 110 اینچی تلویزیون MicroLED خود را هم در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

اندازه تنها ویژگی جدید این تلویزیون‌های سامسونگ نیست و اگرچه نمایشگرهای جدید همچنان دارای 24.9 میلیون میکرو LED هستند، اما به گفته سامسونگ 10 درصد رنگ گسترده‌تری را پوشش می‌دهند. همچنین در آن‌ها شاهد پشتیبانی از دالبی اتموس و ردیابی صدای اشیاء پیشرفته سامسونگ هستیم.

ویدیو پروژکتور Freestyle قابل حمل سامسونگ
شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2022 از نسل جدید ویدیو پروژکتور Freestyle رونمایی کرده که فقط ۰.۸۳ کیلوگرم وزن دارد و به طور خودکار می‌تواند زاویه و فوکوس را تنظیم کند. به همین خاطر در محیط‌ها و شرایط مختلف استفاده از آن بسیار آسان محسوب می‌شود. طبق اعلام سامسونگ، این پروژکتور می‌تواند انواع محتوا را با رزولوشن 1080p را در اندازه‌ی بین ۳۰ تا ۱۰۰ اینچ نمایش دهد.

از دیگر امکانات آن می‌توانیم به هماهنگی با پخش صدا اشاره کنیم که بر این اساس قادر به نمایش رنگ‌های مختلفی است. همچنین اسپیکرهای ۳۶۰ درجه کیفیت صدای خوبی ارائه می‌کنند و میکروفون هم در بدنه‌ی آن تعبیه شده که برای دستیار صوتی بیکسبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بدنه‌ی آن پورت HDMI و USB-C دیده می‌شود و دکمه‌ی پاور و تنظیم صدا هم از نوع لمسی هستند.

کاربران در کنار خرید این پروژکتور می‌توانند چند وسیله‌ی جانبی مانند کیس ضدآب و پک باتری USB-C بخرند. پیش‌فروش این محصول در آمریکا با قیمت ۹۰۰ دلار آغاز شده و طی ماه‌های آتی راهی بازار دیگر کشورها خواهد شد.

با Studio Stand سامسونگ فضای خود را دوباره تصور کنید
با Studio Stand می‌توانید تلویزیون سامسونگ را مثل آثار هنری روی سه پایه قرار دهید. این پایه استودیو با انواع تلویزیون‌های سامسونگ همخوانی دارد و به آزاد کردن فضای کنسول شما کمک می‌کند. تلویزیون را در هر جا از خانه که می‌خواهید قرار دهید و از تماشا در چند زاویه لذت ببرید.

با سیم‌های آشفته اتاق نشیمن خداحافظی کنید
سیم‌ها و کابل‌های برق که شکل نامطلوبی دارند را با راه‌حل مدیریت کابل The Studio Stand پنهان کنید تا تجربه تماشای خالص و بدون حواس‌پرتی را داشته باشید.

BESPOKE خانه من

یخچال  Bespoke 4-Door Flex سامسونگ انعطاف‌پذیر متناسب با سبک زندگی شما
سری یخچال‌های Bespoke که برای اولین بار در نمایشگاه CES2021 رونمایی شد، شامل یک فرمت چهار درب به نام  4-Door Flex می‌شوند که با طراحی تخت و حاشیه‌های زیبا و دستگیره‌های تو رفته، متناسب با انواع سلیقه‌ها در چینش آشپزخانه، طراحی شده‌اند. در این مدل همچنین بخش جدید نوشیدنی‌ها و Flex Zone هم اضافه شده است. این سری یخچال‌ها دارای یک فرمت قابل تغییر فریزر ایستاده یا فریزر زیریخچال هستند که هر خریداری متناسب با نیازهای خودش می‌تواند ترکیب‌بندی آن‌ها را تغییر دهد.

یخچال‌های Bespoke در هشت رنگ خاص و با روکش شیشه‌ای یا فلزی با طراحی دینامیک و متغیر عرضه می‌شوند. رنگ‌های قابل انتخاب این سری هم شامل خاکستری، شیشه‌ای آبی آسمانی، فلزی آبی، فلزی سرخ، فلزی مشکی مات، شیشه‌ای آبی، شیشه‌ای سفید و شیشه‌ای سرخ گل رز می‌شود.

جان هارینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید: تمامی خانواده‌ها اکنون زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند و قلب خانه هم آشپزخانه است. آنها روی لوازم خانگی سرمایه‌گذاری می‌کنند که قابل شخصی‌سازی باشد و این دقیقاً همان چیزی است که سری BESPOKE ارائه می‌کند. یخچال‌های این سری با مجموعه‌ای از رنگ‌ها و جنس بدنه، کاملاً قابل شخصی‌سازی با سلیقه مشتری بوده و حتی در بخش داخلی هم از نظر تعداد کشو و دیگر قابلیت‌های خاص، قابل تنظیم هستند.

قابلیت‌هایی جدید برای همه نیاز‌های شما در یک یخچال
مدل Bespoke 4-Door Flex با طراحی زیبا مجهز به یک مرکز نوشیدنی داخل درب بالایی سمت چپ است که امکان دسترسی فوری به آن به روش‌های متفاوت وجود دارد. همچنین دارای یک سیستم آب داخلی با فیلتر تصفیه و یک پارچ  آب است. این پارچ بصورت خودکار با آب تازه و تصفیه شده پر می‌شود و شما می‌توانید به راحتی مزه انتخابی خود را هم به آن اضافه کنید. این یخچال‌ها همچنین مجهز به یخساز دوگانه هستند که نه تنها مکعب‌های یخ که خرده یخ را هم برای خنک شدن سریع‌تر نوشیدنی‌تان تولید می‌کنند.

این یخچال دارای بخش بهینه شده Flex Zone است که قابلیت تغییر دما از حالت یخچالی به فریزری را داشته و به این ترتیب متناسب با نیاز خانواده، امکان ذخیره کردن گوشت را فراهم می‌کند. این بخش دارای پنج تنظیم متفاوت برای دما است که شامل انجماد، انجماد کم، ماهی/گوشت، میوه/سبزیجات و نوشیدنی می‌شود. همچنین گزینه Flex Crisper به شما امکان می‌دهد ماهی و گوشت را در دمای بهینه نگهداری کنید و یا گزینه +Crisper که میوه و سبزیجات شما را برای مدت طولانی تازه نگه می‌دارد.

تمیزکاری بدون گرد و خاک با جاروبرقی  Bespoke Jet سامسونگ

جاروبرقی بی‌سیم Bespoke Jet اولین بار در مراسم Bespoke Home 2021 معرفی شد، جاروبرقی بسپوک جت سال ۲۰۲۲ به بازارهای جهانی می‌آید. این جاروبرقی نوآوری‌های قابل شخصی‌سازی Bespoke را به اتا‌ق خانه‌ها وارد می‌کند. قابلیت همه‌کاره Clean Station در جاروبرقی‌های Bespoke Jet راهکاری کاملاً فراگیر را برای تمیز کردن محیط در اختیار شما می‌گذارد. پس از تمام شدن کار جاروی خانه، فقط کافیست آن را در ایستگاه خودش قرار دهید تا بصورت خودکار کیسه را خالی کند و شارژ شود.

Bespoke Jet  از طراحی مدرن و پیشرفته‌ای بهره می‌برد به گونه‌ای که در عین قدرتمندی، وزن سبکی دارد. قدرت مکش این جارو برقی ۲۱۰ وات است و از یک فیلتر چندلایه قوی برای جذب ۹۹٫۹۹۹ درصدی ذرات ریز و گرد و غبارها استفاده می‌کند؛ Bespoke Jet تجربه‌ای راحت و کامل از تمیزی خانه را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. این جارو برقی در رنگ‌های آبی، سفید و سبز در دسترس کاربران قرار گرفته که این امکان را می‌دهد تا به زیبایی در تمامی دکوراسیون‌ها جای بگیرد.

ماشین لباسشویی Washer and Dryer، تلفیق زیبایی و تکنولوژی
سامسونگ در حوزه ماشین‌ لباسشویی از نوآوری جدیدی استفاده می‌کند که می‌تواند تشخیص دهد لباس‌های شما تا چه اندازه کثیف هستند، حتی می‌تواند شستشوی لباس‌ها را با کثیفی لباس‌هایتان تنظیم کند. سامسونگ وارد حوزه جدیدی شده که ماشین لباسشویی با قابلیت هوش مصنوعی می‌سازد تا از بابت شستشوی تمیز لباس‌هایتان شما را مطمئن کند.

ماشین لباسشویی Washer and Dryer از قابلیت‌های نوآورانه‌ای بهره می‌برد که شستن لباس‌ها را کارآمدتر می‌کند. هر دو دستگاه دارای طراحی درب از جلو هستند و در رنگ‌های متنوع مشکی و آبی در دسترس قرار گرفته‌اند. قابلیت هوش مصنوعی در این ماشین‌های لباسشویی، الگوها و برنامه‌های شستشوی پراستفاده را یاد می‌گیرد و در بخش تنظیمات در اولویت قرار می‌دهد تا فرآیند شستشو به حداقل برسد و کار مصرف‌کننده راحت‌تر شود. در عین حال، قابلیت AI OptiWash در هر فرآیند، تنظیمات، زمان و سطوح مواد شوینده را بهینه‌سازی می‌کند تا لباس‌ها در هوشمند‌ترین حالت و بدون کمترین ریسک شسته شوند. به کمک قابلیت MultiControl مصرف‌کنندگان می‌توانند از قابلیت شستشو و خشک‌کن هوشمند بهره ببرند.

ماشین لباسشویی Smart Dial Front Load Washers با ترکیبی از استایل و ماده جزء محبوب‌ترین ماشین‌های لباسشویی است و می‌تواند در هنگام تمام شدن دور شستشو، شدت کثیفی لباس‌هایتان را تشخیص دهد و اگر باز هم کثیفی یا لکه‌ای روی لباس‌ها باشد به صورت خودکار مواد شوینده‌ی بیشتری استفاده می‌کند تا لباس‌هایتان تمیزتر شود.

هیچ جای شکی وجود ندارد که ماشین لباسشویی Smart Dial Washer به شما اجازه می‌دهد مواد شوینده و نرم کننده‌ی خود را در کشوی آن بریزید و تنها از شوینده ای استفاده کنید که معمولاً برای ماشین‌های لباسشویی مورد نیاز است. این یعنی نباید بیش از حد نرم‌کننده استفاده کنید و نباید از مواد شوینده‌ای استفاده کنید که به بافت محکم لباس‌هایتان آسیب وارد کند.

اگر در شستشوی لباس‌هایتان عجله دارید، ماشین لباسشویی Smart Dial Washer دور فوق العاده سریعی دارد که می‌تواند هشت پوند لباس را در 28 دقیقه تمیز کند. سنسورها یا حسگرهای استفاده شده در خشک کن ماشین لباسشویی هم به گونه‌ای با ماشین تطبیق دارد که می‌تواند لباس‌هایتان را در عرض 30 دقیقه خشک کند. این به این معناست که تمام مراحل شستشو و خشک کردن لباس‌ها با این ماشین کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند در بخش تنظیمات هر وقت دور شستشو و خشک کردن لباس‌هایتان را تمام کرد، یک پیام به تلفن همراه‌تان بفرستد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی