Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

بازشدن دوربین گلکسی S10 با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش

1397/11/01

 

 

بازشدن دوربین گلکسی S10 با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش

 

گوشی گلکسی S10 سامسونگ از ویژگی جدید صفحه نمایش های infinity-O شرکت بهره مند خواهد شد ، و بدین معنی می باشد که دارای حفره ای در روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی می باشد . همچنین در مدل گلکسی +S10 پلاس دو حفره برای سنسورهای دوگانه جلو وجود دارد . اما اولین گوشی سامسونگ که دوربین درون نمایشگر را دارد ، مدل گلکسی A8s می باشد که قبلا رونمایی شده بود .

یکی از ویژگی های شگفت انگیز که سامسونگ توانسته است در مدل infinity-o عرضه کند این است که کاربران می توانند با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش دوربین را باز کنند . با کلیک بر روی ویدیویی که در منبع این خبر یعنی phonearena ثبت شده است می توانید این ویژگی را که در گوشی گلکسی A8s انجام می شود مشاهده کنید . برای کسانی که بی صبرانه منتظر رونمایی از گوشی پرچمدار 2019 سامسونگ در ماه بعد می باشند ،می توانیم بگوییم که نمایشگر infinity-o در گوشی گلکسی S10 و گلکسی +S10 پلاس ویژگی یکسانی را دارند . تنها تفاوت این است که دوربین های درون صفحه نمایش در گلکسی S10 و گلکسی +S10 پلاس در گوشه سمت راست بالای صفحه و در مدل A8s در گوشه سمت چپ بالا قرار دارند .

انتظار می رود سامسونگ ویژگی های مناسب دیگر را نیز اضافه کند که شامل توانایی باز کردن دوربین با کشیدن روی صفحه نمایش حتی زمانی که درون هر برنامه ای هستید می باشد . توانایی دیگر گرفتن screenshot با زدن دو ضربه متوالی روی صفحه نمایش می باشد . گلکسی S10 و گلکسی +S10 پلاس انتظار می رود دقیقا یک ماه دیگر معرفی شوند .

 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی