Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

اپلیکیشن S Note در پلی استور منتشر شد

1395/06/15

 نسخه آزمایشی S Note در پلی استور منتشر شد

 

سامسونگ مدت هاست اپلیکیشن های انحصاری خود را در پلی استور عرضه می کند. در ماه می امسال غول فناوری کره ای در سایت پلی استور اپلیکیشن اختصاصی S Note خود را برای تمام کاربران اندرویدی به اشتراک گذاشت.

از آن پس دیگر کاربران اندرویدی نیز موفق به بهره وری از این اپلیکیشن شدند و توانستند از قابلیت های یادداشت برداری آن که پیشتر در انحصار دستگاه های سامسونگی بود استفاده کنند.

این اپلیکیشن همانند دیگر نرم افزارهای محبوب سامسونگ، تنظیمات آن تغییر می کند و به روز رسانی های مستمری دریافت می کند. اگر علاقه مند به استفاده از قابلیت های جدید این اپلیکیشن هستید می توانید نسخه بتای آن را از پلی استور دریافت کنید.

برای انجام این کار باید از طریق لینکی که در زیر ارائه داده شده ثبت نام کنید. به محض باز شدن صفحه ثبت نام نسخه آزمایشی تنها با یک کلیک آغاز می شود؛ پس از انجام مراحل ثبت نام گزینه دانلو فعال شده و سپس می توانید S Note را دریافت کنید. در این نسخه قابلیت های جدیدی چون حالت  Folder View، Trash، ظاهر و استایلی جدید برای این اپلیکیشن نوت برداری بدان اضافه خواهد شد. از آن جایی که این نسخه آزمایشی است ممکن است هنگام کار با آن با باگ های مختلفی مواجه شوید.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی