Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

اولین جزئیات گلکسی های تاشو سامسونگ Z Fold4 و Z Flip4 افشا شد

1400/08/30

سامسونگ بعد از عرضه دو گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 به بازار، طراحی نسل بعدی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ را آغاز کرده و حالا اولین جزئیات مربوط به این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

گفته می‌شود که دوربین‌های پشتی گلکسی زد فولد ۴ نسبت به نسل قبل بهبود یافته اند؛ هنوز اطلاعات کاملتری در این مورد در دسترس نیست ولی می توان امیدوار بود که با دوربین گوشی های پرچم دار امروزی قابل رقابت باشد. Galaxy Z Fold4 همچنین از لولای جدیدی بهره خواهد برد که وزن گوشی را نسبت به گذشته سبک‌تر خواهد کرد؛ علاوه بر این مقاومت بالاتری در برابر آب و گرد و غبار خواهد داشت.اطلاعات منتشر شده همچنین به استفاده‌ی این گوشی از باتری ضعیف‌تر نسبت به گلکسی زد فولد ۳ و عرضه‌ی آن در بازه‌ی زمانی مشابه نسخه‌ی قبلی اشاره داشته است.


سامسونگ در طرح‌های اولیه گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ از هر دو فناوری دوربین زیر نمایشگر و حفره دوربین سلفی استفاده کرده اما ظاهراً برای انتخاب یکی از این دو فناوری تصمیم نهایی را نگرفته است. طبق گزارش‌ها Galaxy Z Flip4 در مقابل آب و گرد و غبار نسبت به گوشی نسل قبل خود مقاوم‌تر است و امکان دارد سامسونگ لولای به کار رفته در زد فلیپ 4 را برای بهبود کارایی این گوشی به سبک گلکسی زد فولد 4 طراحی کند.

تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ 3 به احتمال زیاد هم‌زمان با تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 4 خواهد بود.

این اخبار در حال حاضر در حد شایعه بوده و شرکت سامسونگ هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است. با این وجود، حتی اگر همه این جزئیات درست باشند، تا زمان عرضه محصولات نهایی امکان تغییر هرکدام وجود خواهد داشت.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی