Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

انتشار تصاویر رندر شده Galaxy S21 FE سامسونگ به همراه مشخصات

1400/08/22

گوشی Galaxy S21 FE بعد از ماه‌ها افشا هنوز معرفی نشده و با ادامه تعلل سامسونگ در معرفی آن، داستان به بیرون درز کردن اطلاعات در مورد آن همچنان ادامه دارد. امروز حتی تصاویر تبلیغاتی و بازاریابی رسمی گوشی Galaxy S21 FE نیز منتشر شده است که تاحد زیادی طراحی اصلی این گوشی را مانند چیدمان دوربین که تقریبا شبیه به Galaxy S21 است، تأیید می‌کند. همچنین برای بخش نمایشگر این گوشی از یک پنل ۶٫۴ اینچی Super AMOLED که تصاویر را با رزولوشن +FHD به کاربران نشان می‌دهد، استفاده کرده است.

نمایشگر گوشی Galaxy S21 FE از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی نیز پشتیبانی نموده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با طراحی حفره‌ای در بالای آن تعبیه شده است. ساختار دوربین پشتی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض و دوربین سنجش عمق تشکیل شده که در مقایسه با افشای اطلاعات قبلی که نشان داد گوشی لنز تله‌فوتو خواهد داشت، در تضاد است.

در بخش سخت افزاری گلکسی S21 FE از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ با حداکثر 12 گیکابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده خواهد شد. برای تامین انرژی این تراشه از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که از فناوری شارژ 15 واتی پشتیبانی مینماید و مانند نسل قبلی خود، با جک ۳٫۵ میلی‌متری عرضه نخواهد شد. این‌بار، درگاه کارت micro SD نیز حذف شده است.

افشا کننده این مطلب قیمت گوشی Galaxy S21 FE را اعلام نکرده اما آن را دارای ارزش خرید فراوان نسبت به قیمت دانسته است. طبق تصاویر منتشر شده، این گوشی در رنگ‌های سفید، بنفش، کرم و مشکی برای خریداران در دسترس خواهد بود.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی