Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

انتشار تصاویر رندر شده از Galaxy S22 Ultra با طراحی دوربین قطره ای

1400/09/01

سومین نسخه رندر سه بعدی از سامسونگ گلکسی S22 Ultra که هنوز معرفی نشده است، در سایت LetsGoDigital و Technizo Concept بر اساس اطلاعات افشاگر کره ای Super Roader منتشر شد. این مدل به دلیل طراحی کاملاً جدیدی از دوربین به نام Water drop از دو طرح قبلی متمایز است و می توان گفت اولین بار است که تا به امروز این طراحی را می بینیم. طرح های قبلی شامل برش دوربین P شکل و طراحی جزیره با دوربین دوگانه متغیر بود.

طراحی جدید توسط  Ice Universe و Tron که سابقه خوبی در مورد گوشی های سامسونگ دارند تأیید شد. ما قبلاً چنین طرح های دوربینی را ابتدا در سری Velvet ال‌جی و بعداً در گلکسی A32 خود سامسونگ دیده بودیم، اگرچه شاهد اولین حضور آن در گوشی پرچمدار گلکسی اولترا خواهیم بود. LetsGoDigital همچنین تایید می کند که نام این گوشی Galaxy S22 Ultra خواهد بود و نه  Note 22 Ultra همانطور که برخی شایعات قبلی حدس می زدند.

بر اساس شایعات گفته می شود که S22 Ultra دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با یک ناچ برای دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی خود است. در قسمت پشتی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی درست مانند S21 Ultra قرار دارد که به دو لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3x و 10x مجهز خواهد شد؛ انتظار می رود که هر چهار دوربین از OIS برخوردار باشند.

انتظار می رود سامسونگ از نسخه  Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 در اروپا و در سایر بازارها از اسنپدراگون 895 استفاده کند. براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قبلی خود را با پشتیبانی از شارژ 45 واتی حفظ کند. گفته می شود این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، سفید و قرمز که تاکنون حدس زده شده وارد بازار می شود.

علاوه بر رندرهای جدید، بر اساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از Ice Universe، گوشی گلکسی S22 Ultra با وزن 228 گرمی یا تقریباً هم وزن با S21 Ultra و همچنین قلم S Pen روانه بازار می شود.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی