Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

استفاده از سنسور دوربین IMX374 سونی در گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

1397/10/17

 

 

استفاده از سنسور جدید دوربین IMX374 سونی در گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

 

اخیرا شایعه شده است که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ که به عنوان گلکسی Fold شناخته شده است احتمالا از سنسور جدید دوربین IMX374 سونی استفاده خواهد کرد .  گزارش جدیدی در اوایل این هفته اعلام کرده است که گوشی گلکسی Fold دارای دوربین سه گانه در پشت خواهد بود و سامسونگ احتمالا از آخرین حسگر دوربین خصوصی ISOCELL در برخی از بازارها و از سنسور سونی IMX در بازارهای دیگر استفاده خواهد کرد . با پیاده سازی سیستم عامل دانگل 5G سامسونگ برای گوشی انعطاف پذیر ، غول کره جنوبی تصمیم گرفته است تا از سنسور منتشر نشده IMX374 در این گوشی ها استفاده کند .

در کدهای موجود درون درایورهای دوربین در سیستم عامل در نظر گرفته شده ، همراه با نام سنسور IMX374 سونی ، کلمه Winner درج شده که نام کد سامسونگ برای گوشی های انعطاف پذیر است . از آنجا که سنسور IMX374 هنوز معرفی نشده است هیچ جزئیاتی نیز در مورد مشخصات آن وجود ندارد . سامسونگ همچنین سنسور جدیدی را تحت عنوان ISOCELL برای سال 2019 ارائه خواهد داد . در چند هفته آینده همان طور که به عرضه گلکسی S10 نزدیک تر می شویم ، اطلاعات بیشتری نیز در مورد ISOCELL بدست خواهیم آورد . این بدین معنی می باشد که سامسونگ از حالا در حال کار روی سنسور جدیدی می باشد که به زودی شاهد آن خواهیم بود .

 

* احتمال استفاده از حسگر IMX374 سونی در گوشی گلکسی S10 *

 

این که آیا سنسور جدید در گلکسی S10 استفاده می شود یا خیر موضوعی است که نیاز به زمان دارد تا به آن پی ببریم . در حالی که شایعه شده است که گلکسی S10 مجهز به چهار دوربین عقب می باشد ، اما در مورد ویژگی های آن اطلاعات زیادی منتشر شده است . یک حالت Bright Night وجود دارد که با قابلیت Night Sight در گوشی های گوگل مدل Pixel 3 رقابت می کند ، اما این ویژگی نیز با سنسورهای دوربین کنونی کار خواهد کرد و بیشتر یک فوت و فن نرم افزاری می باشد . همین امر برای قابلیت Artistic Live Focus نیز صادق است .

تاریخ انتشار گلکسی Fold هنوز اعلام نشده است . به نظر می رسد سامسونگ تنها توسعه سیستم عامل در جهان را برای این گوشی آغاز کرده است . در حالی که شایعات منتشر شده زمان رونمایی را ماه مارس اعلام کرده اند اما سامسونگ تصمیم دارد زمانی را برای عرضه انتخاب کند که بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی