Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

استراتژی جدید سامسونگ برای جلوگیری از کاهش فروش گلکس نوت7

1395/06/18

سامسونگ برای جلوگیری از کاهش فروش گلکسی نوت7 اقدام به عرضه

رنگ های جدیدی از آن کرد

 

سامسونگ پس از اعلام فراخوان تعویض گلکسی نوت7 و جایگزینی باتری های آن نه تنها حدود 1 میلیون دلار متضرر شد بلکه اعتماد بسیاری از کاربران را از دست داد که این به نوبه خود خسارت جبران ناپذیری را به اعتبار این شرکت وارد کرد.  

از آنجایی که نتیجه این بی اعتمادی منجر به کاهش در فروش می شود، حالا سامسونگ در صدد جبران بر آمده و قصد دارد تا استراتژی جدیدی را برای مقابله با این فراخوان عظیم به کار گیرد. غول فناوری کره ای قصد دارد تا چند رنگ مختلف از این دستگاه را در بازاهای مختلف عرضه کند.

گلکسی نوت7 پیشتر در بازارهای بزرگی چون کره جنوبی و آمریکا به طور فراگیر عرضه شده است؛ اما هنوز برخی از رنگ های آن در این دو کشور موجود نشده است.

برای مثال، رنگ  Black Onyx در کره موجود نیست؛ همچنین کاربران آمریکایی رنگ گلد این دستگاه را هنوز دریافت نکرده اند.  

اما این وضعیت موقتی است و کاربرانی که می خواهند نسخه های رنگی خاص این دستگاه را می خواهند می توانند از ابتدای ماه اکتبر به تمام رنگ های این دستگاه در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.

بررسی های انجام شده در بازارهای موبایل نشان می دهد اکثریت کاربرن سری نوت را با رنگ مشکی می شناسند و این رنگ در میان مصرف کنندگان محبوب تر است.

موبایل های رده بالای سامسونگ نشان می دهد که رنگ مشکی، محبوبترین رنگ در میان خریداران است و به نوعی، کاربران سری نوت را با این رنگ می شناسند. در واقع قبل از اعلام برنامه جمع آوری فبلت نوت7 کاربران تقاضای بیشتری برای رنگ مشکی داشتند.

این اقدام سامسونگ اولین شوکی بود که پس از معرفی گلکسی نوت7 برای جلوگیری از نزول روند فروش در بازار وارد کرد. غول کره ای قصد دارد تا با این حقه جبران مافات کند و از کاهش رشد فروش این فبلت جلوگیری نماید.

 

منبع : Phonearena

 

 

 

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی