Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

از اطلاعات موبایل و تبلت خود پرینت بگیرید

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان و همچنین در ساخت پرینتر لیزری شناخته شده است.

خیلی از کاربران احتیاج به برنامه ای دارند که بتوانند از طریق آن اطلاعات روی موبایل و تبلت خود را پرینت بگیرند.حال برای این که شما بتوانید از اطلاعات موبایل و تبلت خود پرینت بگیرید،سامسونگ برنامه کاربردی Samsung Mobile Printer را به شما پیشنهاد می کند.با استفاده از این برنامه می توانید به هر یک از پرینترهای بی سیم سامسونگ متصل شوید و مدارک خود را پرینت بگیرید.این برنامه برای سیستم عامل های IOS و اندروید تعبیه شده که به کاربران اجازه می دهد عکس ها،ایمیل ها،صفحات وب و فایل های PDF را پرینت بگیرند.

توجه داشته باشید که برنامه های کاربردی مشابه برنامه Samsung Mobile Printer کارایی ندارند و شما هیچ تنظیماتی برای چاپ محتویات موبایل و تبلت نمی توانید انجام دهید.در صورتی که،با برنامه کاربردی که سامسونگ در نظر گرفته،کاربران می توانند روی کلیه تنظیمات پرینتر مانند:کاغذ مورد استفاده،نحوه مدیریت رنگ ها و تعداد کپی ها و غیره...کنترل داشته باشند.

نکته قابل توجه برای کاربران این است که از طریق این برنامه می توانید فایل های خود را بر روی شبکه هایی مانند:Gmail,Facebook,DropBox و غیره... به اشتراک بگذارید.ضمناً شما این امکان را نیز دارید که فایل های اسکن شده را بر روی موبایل و یا تبلت خود انتقال دهید.

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ

66952002-66491339

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی