Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

ارتقاء دوربین های چندگانه گوشی های سامسونگ با سنسورهای جدید

1397/08/09

ارتقاء دوربین های چندگانه گوشی های سامسونگ با سنسورهای جدید

 

دوربین های چندگانه هم اکنون فرم جدیدی از گوشی های هوشمند است . سنسورهای جدید سامسونگ که تصویر آن امروز منتشر شده است به ارتقاء این دوربین ها کمک می کند . آنها قادر خواهند بود که سیستم های چند دوربین در دستگاه های خود را با حداکثر استفاده از فضا ادغام کنند .

دوربین های دیجیتال در حال حاضر یکی از ویژگی های مهم در گوشی های هوشمند است . در نتیجه تولیدکنندگان دوربین های چندگانه را در حالی که طرح های براق دستگاه های خود را حفظ می کنند، ساخته اند . راه حل های جدید سامسونگ این تقاضا را برای سنسورهای تصویر فوق العاده کوچک و با وضوح بالا مطرح می کند .

 

سنسورهای جدید سامسونگ انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند

 

سنسورهای دو دوربین 48 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 و 32 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GD1 هم اکنون به طور رسمی اعلام شده اند . سایز پیکسل های این سنسورهای تصویر 0.8 میکرومتر پیکسل هستند . سامسونگ سنسورهای میکروفون خود را در سال 2015 راه اندازی کرد و بعدا در سال 2017 آن را به 0.9 میکرومتر کاهش داد .

اندازه پیکسل های کاهش یافته، انعطاف پذیری بیشتری را برای این سنسورها فراهم می کند . تولیدکنندگان ماژول دوربین می توانند از ماژول های کوچکتر یا پیکسل های بیشتری در طرح های موجود استفاده کنند . این امر به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند امکان استفاده از فضای بیشتری در گوشی های براق و بدون حاشیه می دهد .

هردو حسگر به آخرین تکنولوژی ISOCELL Plus سامسونگ مجهز شده اند . این عملکرد برای پیکسل های کوچکتر بهینه سازی می کند . فن آوری Tetracell که چهار پیکسل را با هم ترکیب می کند تا حساسیت نور را بهبود بخشد نیز وجود دارد . این سنسورهای تصویر می توانند حساسیت نور را مطابق با حسگر تصویر 1.6 مگاپیکسل با رزولوشن 12 مگاپیکسل و رزولوشن 8 مگاپیکسل ارائه دهد .

در نهایت حسگر GD1 دارای محدوده دینامیکی بالا می باشد و می تواند رنگ های غنی با جزئیات دقیق ارائه دهد . این سنسورهای جدید سامسونگ در نیمه آخر سال 2018 به تولید انبوه خواهد رسید . گوشی های هوشمند مجهز به این سنسورها در ماه های آینده عرضه خواهند شد .

 

منبع : sammobile

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی