Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

آپدیت رابط کاربری One UI 4 برای سری Galaxy S21 منتشر شد

1400/08/25


انتشار اندروید ۱۲ برای سری گلکسی S21

آپدیت اندروید 12 برای گوشی های Galaxy S21 Plus ،Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra منتشر شد. این بروزرسانی با رابط کاربری One UI 4.0 برپایه‌ی اندروید 12 امکانات جدیدی را ارائه خواهد کرد؛ بروزرسانی مذکور برای دستگاه‌های متصل به اپراتور شبکه‌ی Telus است و برای کاربرانی خوب است که صاحب یکی از گوشی‌های خانواده گلکسی S21 سامسونگ هستند.

سامسونگ جدید‌ترین رابط کاربری سفارشی One UI 4.0 خود را برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳، زد فولد ۳، سری گلکسی اس ۲۰، گلکسی نوت، گلکسی فولد ۳ و گلکسی فلیپ ۵G را در ماه دسامبر منتشر خواهد کرد. گوشی های قدیمی تر مثل Galaxy Note10 و S10 هم ماه ژانویه این بروزرسانی را دریافت میکنند.

این آپدیت که حاوی رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ نیز هست، نسخه پایدار همان آپدیت آزمایشی ماه سپتامبر است که گزینه‌های جدیدی برای انتخاب تم، ترفندهای جدید کیبورد و تنظیمات حریم خصوصی را ارائه می‌کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S21 سامسونگ، کیبورد بهبود پیدا کرده است که اکنون استیکرها و ایموجی‌های متحرک را هم ارائه می‌کند.

تمام قابلیت‌های جدیدی که کاربران می‌توانند آن‌ها را در اندروید ۱۲ بیابند، در این آپدیت گنجانده شده است. اول از همه، به کار رفتن زبان طراحی Material You در تمام نقاط رابط کاربری است که مهم‌ترین آن امکان تغییر تم رنگی سیستم عامل بر اساس تصویر پس زمینه انتخابی کاربر و ویجت‌های بازطراحی شده است. Privacy Dashboard، یک ویژگی جدید با تمرکز روی حفظ حریم خصوصی کاربران است که درخواست اطلاعات مهم از کاربر توسط اپلیکیشن‌های مختلف را دنبال می‌کند و هر زمانی که از دوربین یا میکروفون گوشی استفاده می‌شود، این موضوع را به کاربر اطلاع خواهد داد.

رابط کاربری One UI 4.0 همچنین دارای ویژگی به‌روزشده‌ به‌نام Quick Share است که امکان انتقال یکپارچه بین دستگاه‌های گلکسی و سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. سامسونگ مانند قابلیت Lost Mode (حالت گمشده) موجود در اپل، در به‌روزرسانی جدید One UI 4.0، سرویس SmartThings Find را برای گلکسی بادز و S Pen توسعه خواهد داد. به‌لطف این قابلیت امکان مکان‌یابی دستگاه‌های گمشده‌ی سامسونگ در یک شبکه به‌طور دقیق فراهم خواهد شد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی